УРОК 93 Тема. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль Мета: пояснити правило ділення нуля; обґрунтувати, чому на нуль не можна ділити; опрацювати задачу, яка містить суми трьох і двох доданків. Обладнання: таблиця для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Усні обчислення 1) За кодом і обчисленнями розшифрувати назву української народної казки. 75 61 62 61 65 82 84 31 84 73 81 91 84 74 63 75 86 Кожне з чисел 10, 12, 18, 20, 30, 40 подати добутком двох табличних множників. Обчислити з коментуванням. 9 + (0 + 1)6• 1 + 1 9 ^(0 + 1) 6•(1 + 1) 9 • 0 + 16 • (1 + 0) Поставити такі знаки, щоб рівності були правильними. 0 [] 5 = 57[] 0 = 0 0 [] 5 = 07[] 0 = 7 II. Вивчення нового матеріалу 1. Актуалізація знань за вправою № 768 — Будемо вчитися ділити нуль на число. Правило ділення можна пояснити на основі зв'язку дій множення і ділення. Запишемо: 0 • 4 = 0. Якщо добуток 0 поділимо на другий множник, на 4, то дістанемо перший множник, тобто 0. Отже, 0 : 4 = 0. При діленні нуля на будь-яке число в частці дістаємо нуль. 0 : а = 0. Ділити на нуль не можна! Первинне закріплення знань Коментоване та самостійне виконання вправи № 770. Фізкультхвилинка III. Закріплення вивченого матеріалу Фронтальне виконання завдання № 771 Самостійне розв'язання прикладів № 772 (за двома варіантами) Задача № 775 Прочитати задачу. Повторити зміст задачі за запитаннями вчителя. У процесі повторення змісту задачі можна зробити короткий запис: Усно скласти план розв'язання задачі. Порівняти його з планом, записаним у підручнику. Самостійно записати розв'язання задачі. 4. Самостійне виконання завдання № 774 Підсумки уроку Домашнє завдання № 777, 778. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1514 | |
Приголосні мають різний характер |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Всього коментарів: 0 | |