УРОК 94 Тема. Множення чисел 10 і 100. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків Мета: пояснити правила множення чисел 10 і 100; опрацювати розв'язання оберненої задачі за поданим планом. Обладнання: таблиці для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Задача № 777. Пояснити, що знаходили кожною дією. Скласти обернену задачу до даної. 1)Гра «Хто швидше?» (обчислення прикладів на вивчені випадки додавання). Змагання можна провести між рядами. 36 140 70 207 59 540 54 220 80 500 17 137 320 57 608 450 26 90 2)Обчислити. 355 + 287 681 296 548 + 259 691 384 : 9 + 9 1 8 0 • 4 + 1 6 • 8 + 8 : 1 5 + 6 : 1 9 0 3. Картка для індивідуальної роботи Обчислити. 0 : 6 + 72 : 8 200 172. На день трьом коням дали 12 кг вівса, порівну кожному. Скільки вівса треба двом коням на тиждень? Вивчення нового матеріалу Пояснення нового матеріалу Бесіда за вправою № 780. Пояснити, як знаходили добутки 10 • 3, 100 • 5. Первинне закріплення знань Обчислити: 10 • 4, 10 • 5, 10 • 8, 100 • 2, 100 • 6, 100 • 9. Фізкультхвилинка Закріплення вивченого матеріалу Складання й розв'язання задачі № 782 за таблицею і планом Коментоване знаходження значень виразів у завданні № 784 Самостійне розв'язання задачі № 783 Сильнішим учням вчитель пропонує самостійно скласти вираз до задачі, учням достатнього рівня — розв'язати задачу по діях, решта учнів розв'язує задачу під керівництвом учителя. Підсумки уроку Присвячений закріпленню знань учнів з теми «Множення на 0, 1, 10, 100». Учитель пропонує завдання такого типу, для виконання яких учні ще мають недостатньо сформовані вміння й навички. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1220 | |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Ліплення з пластиліну звірят |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Аплікація з кольорового паперу «квітка» |
Всього коментарів: 0 | |