Показано матеріалів: 481-490
|
УРОК 109 Тема. Ділення суми на число Мета: пояснити правило ділення суми на число; опрацювати розв'язання задачі двома способами за поданими схемами складання виразів; вдосконалювати навички усної лічби. |
|
УРОК 108 Тема. Закріплення вивчених випадків множення і ділення Мета: закріплювати вміння знаходити значення виразів; провести творчу роботу за поданою умовою задачі та складеними за нею виразами; розвивати здоровий дух змагання, вдосконалювати обчислювальні навички. |
|
УРОК 107 Тема. Множення виду 320 • 2 Мета: пояснити спосіб множення вказаного виду; опрацювати задачі, пов’язані з одиничними нормами; розвивати мислення учнів, вдосконалювати навички усної лічби. |
|
УРОК 104-105 Тема. Множення одноцифрового числа на двоцифрове Мета: пояснити правило множення одноцифрового числа на двоцифрове; опрацювати задачі вивченого виду; вдосконалювати вміння учнів знаходити периметр чотирикутників; вдосконалювати обчислювальні навички. |
|
УРОК 106 Тема. Випадки множення й ділення в межах 1000, які зводяться до табличних Мета: пояснити способи обчислення вказаних випадків множення і ділення; опрацювати задачу, яка містить збільшення й зменшення числа в кілька разів; розглянути розв'язання нерівності. |
|
УРОК 103 Тема. Множення числа на суму Мета: пояснити прийом множення двоцифрового числа на суму; формувати вміння складати задачі за поданим рівнянням та задачі, пов'язані з одиничною нормою. |
|
УРОК 101 Тема. Множення двоцифрового числа на одноцифрове Мета: пояснити прийом множення двоцифрового числа на одно-цифрове; опрацювати задачу на знаходження суми двох добутків та задачу з двома буквеними даними. |
|
УРОК 100 Тема. Контрольна робота № 7 Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом. |
|
УРОК 99 Тема. Ділення виду 80 : 20, 600 : 30, 600 : 300 Мета: пояснити прийоми виконання ділення зазначеного виду; опрацювати задачі на зменшення в кілька разів та на різницеве порівняння; вдосконалювати навички усної лічби. |
|
УРОК 98 Тема. Ділення числа на добуток Мета: пояснити правило ділення числа на добуток; опрацювати розв'язання задачі на дві дії, пов'язаної з одиничною нормою. |