УРОК 108 Тема. Закріплення вивчених випадків множення і ділення Мета: закріплювати вміння знаходити значення виразів; провести творчу роботу за поданою умовою задачі та складеними за нею виразами; розвивати здоровий дух змагання, вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, картки з геометричним матеріалом, таблиці-схеми задач. ХІД УРОКУ — Сьогодні ми проведемо брейн-ринг. Розбийтеся на дві команди. Кожна команда буде отримувати завдання, за яке ви одержуватимете бали. Переможе та команда, яка назбирає більше балів. І. Розминка Усна лічба На дошці — картки з прикладами. Потрібно поєднати стрілкою приклади з однаковими відповідями. 408■5)112 :2■6 ь600 60 30 (а Ь) ■ 4 729■6ь 50 5■5 81 : 9 ■ 44■6+6 ( 100 81 : 9 ) ( 36 : 6 ■ 5 ) ( 7 ■ 8 + 35 Л їу 70 5 ■ 7 ] ( 49 : 7 ■ 5 / ( 64 : 8 + 22Л) 2. Заповнити таблиці. а 800 120 48 а600 80 240 Ь200 80 120 (а + Ь) : 4 № 897 (ІІ рядок). Фізкультхвилинка Попереднє підбиття підсумків II. Закріплення вивчених знань 1.Групова робота У кожній команді — креслення трикутника. Завдання: виміряти сторони трикутника, обчислити периметр цього трикутника. 2. Розв'язання задач за коротким записом Проса — 60 кг 1 Ячменю — у 3 рази менше I Кукурудзи — ?, у 2 рази більше —' Каштанів — 50 д. м - Кленів — у 4 рази більше — Тополь — у 3 рази більше — □ }? 3. Творча робота. Скласти задачі за схемами. — □ < □ }? — ?, у Ц рази більше I — □ II — ?, у Ц рази менше 4.Самостійна робота Ікоманда 180 ■ 4 + 80 42 : 6 ■ 8 83 3 ■ 12 297^3 : 1 II команда 390 ■ 2 + 20 54 : 6 ■ 7 61 3 ■ 14 180 ■ 4: 1 III команда 270 ■ 3 + 90 72 : 8 ■ 4 72 3 ■ 16 380 ■ 2 : 1 Завдання № 898 (для обох команд). Перевірка виконання завдання Підсумки змагання, нагородження переможців Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1703 | |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Про працелюбних і лінивих |
Л. Забашта «Рідна мова», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...» |
Всього коментарів: 0 | |