УРОК 107 Тема. Множення виду 320 • 2 Мета: пояснити спосіб множення вказаного виду; опрацювати задачі, пов’язані з одиничними нормами; розвивати мислення учнів, вдосконалювати навички усної лічби. Обладнання: таблиця для усної лічби, предметні малюнки. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів 1.Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання. Записати розв'язки задач № 881. Записати розв'язок задачі № 882 виразом. Усні обчислення. Обчислити приклади й розшифрувати слово. Е 88 41 12 н 89 48 + 33 я 66 + (33 22) Л 36 + 20 + 42 Т 90 + 5 24 А 27 + 2 17 Ч 25 + 13 8Б 80 + 9 53 71 35 98 35 36 12 30 35 74 74 77 ♦ Гра «Лабіринт». Назвати маршрут лабіринту. Двері відчиняє тільки число 4 (записати приклади з відповіддю 4). 24 3 У1 4\4 ■ 04 : 420 4 24 6 4 4 \ 0040 : 10 20 10 гм 24 4 4 4Ч28 : 7 40 : 420 5 360 : 6 490 : 7 810 : 9 180 : 2 640:8 320 : 8 ♦ Обчислити. 40 ■ 7 20 ■ 9 70 ■ 3 II. Вивчення нового матеріалу Розв'язати кругові приклади № 883. Обчислити усно. 23 ■ 3 12 ■ 4 23 дес. ■ 3 12 дес. ■ 4 540 : 9 630 : 7 За вправою № 885 пояснити розв'язання прикладів (множення круглих трицифрових чисел виконується на основі правила множення суми на число) Коментоване та самостійне розв'язання прикладів № 886 і 887 Фізкультхвилинка III. Закріплення вивченого. Розвиток математичних умінь 1. Фронтальне розв'язання задачі № 888 Складання задачі, подібної до попередньої (з добовою порцією солі для коня) Робота з геометричним матеріалом Повторення знань про види трикутників (зокрема рівнобедрений). (150 30) : 2 = 60 (см). Підсумки уроку Домашнє завдання № 892, 893. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1563 | |
Охорона тварин |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Безпека на відпочинку |
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А... |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Всього коментарів: 0 | |