💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Множення числа на суму

УРОК 103

Тема. Множення числа на суму

Мета: пояснити прийом множення двоцифрового числа на суму; формувати вміння складати задачі за поданим рівнянням та задачі, пов'язані з одиничною нормою.

Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Перевірка домашнього завдання

Записати розв'язання задачі № 845.

Прочитати відповіді тих прикладів, в яких останньою дією є дія віднімання.

Усні обчислення

Повторення таблиці множення й ділення за картками.

Робота за малюнками.

1кг

2кг

3кг 6 кг 48 кг 12 кг

У скільки разів курка легша за вівцю?

Скільки важать вівця і порося разом?

На скільки вівця важча від двох зайців?

У скільки разів заєць важчий від кроля?

На скільки гуска важча від курки?

Скільки будуть важити 2 гуски?

3)Знайти добутки.

42 ■ 3 24 ■ 2 18 ■ 5 35^2 12 ■ 6 41 ■ 2 19 ■ 4 4 ■ 2

Вивчення нового матеріалу Бесіда за вправою № 848

Первинне закріплення знань. Виконання завдань № 849 і 850 Фізкультхвилинка

Закріплення вивченого. Розвиток математичних умінь Вправа № 851

Заслухати декілька варіантів складених учнями задач. Як знаходиться невідомий доданок?

Колективна робота над задачею № 852

Скласти план розв'язання задачі й запропонувати розв'язати її самостійно.

3.Вправа № 853 Пояснения учнем дій:

Вимірюю довжину двох відрізків.

Креслю пряму лінію.

На прямій позначую точку А.

Від неї відкладаю відрізок знайденої суми довжини двох відрізків.

Підсумки уроку

Домашнє завдання

№ 854, 855.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.10.2014)
Переглядів: 1263 | Рейтинг: 0.0/0
Мистецтво оригамі
Людина — частина живої природи
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини
Жива і нежива природа. Що належить до природи
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]