УРОК 103 Тема. Множення числа на суму Мета: пояснити прийом множення двоцифрового числа на суму; формувати вміння складати задачі за поданим рівнянням та задачі, пов'язані з одиничною нормою. Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Записати розв'язання задачі № 845. Прочитати відповіді тих прикладів, в яких останньою дією є дія віднімання. Усні обчислення Повторення таблиці множення й ділення за картками. Робота за малюнками. 1кг 2кг 3кг 6 кг 48 кг 12 кг У скільки разів курка легша за вівцю? Скільки важать вівця і порося разом? На скільки вівця важча від двох зайців? У скільки разів заєць важчий від кроля? На скільки гуска важча від курки? Скільки будуть важити 2 гуски? 3)Знайти добутки. 42 ■ 3 24 ■ 2 18 ■ 5 35^2 12 ■ 6 41 ■ 2 19 ■ 4 4 ■ 2 Вивчення нового матеріалу Бесіда за вправою № 848 Первинне закріплення знань. Виконання завдань № 849 і 850 Фізкультхвилинка Закріплення вивченого. Розвиток математичних умінь Вправа № 851 Заслухати декілька варіантів складених учнями задач. Як знаходиться невідомий доданок? Колективна робота над задачею № 852 Скласти план розв'язання задачі й запропонувати розв'язати її самостійно. 3.Вправа № 853 Пояснения учнем дій: Вимірюю довжину двох відрізків. Креслю пряму лінію. На прямій позначую точку А. Від неї відкладаю відрізок знайденої суми довжини двох відрізків. Підсумки уроку Домашнє завдання № 854, 855. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1263 | |
Мистецтво оригамі |
Людина — частина живої природи |
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Всього коментарів: 0 | |