УРОК 99 Тема. Ділення виду 80 : 20, 600 : 30, 600 : 300 Мета: пояснити прийоми виконання ділення зазначеного виду; опрацювати задачі на зменшення в кілька разів та на різницеве порівняння; вдосконалювати навички усної лічби. Обладнання: картки для усної та індивідуальної роботи. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Пояснити, який спосіб був зручним при обчисленні значень виразів у завданні № 819. Скласти обернену задачу до задачі № 820. Усні обчислення 1) Знайти помилку. 3 ■ 200 + 60 =18 10 ■ 0 + 1 660 1 ■ 30 + 75 ■ = 11 36 : 6 : 6 0 = 105 70 + 7 ■= 1 0 : 7 + 32 40 = 350 800 : 2 := 32 600 : 2 + 2 = 2 5 ■ 1 ■ 8 = 200 = 500 2)Індивідуальна робота за картками. Картка 1 а)32 : 8 + 7 ■ 0, 600 : 10 15. б)Для їдальні одержали 24 кг борошна у 8 однакових пакетах. За день витратили 15 кг. Скільки пакетів борошна витратили? Картка 2 а)У книзі 40 сторінок. Хлопчик прочитав п'яту частинукнижки. Скільки сторінок йому залишилось прочитати? 800 : 10 10 = 0 4 ■ 200 + 80 = 160 81 : 9 : 1 = 1 б)701 450, 100 : 50, 800 : (2 ■ 100) Вивчення нового матеріалу Пояснення матеріалу — Будемо вчитися ділити круглі числа на круглі: 80 : 20, 600 : 300. Таке ділення виконують способом випробування. Розгляньте записи до вправи 822 і поясніть, як знайшли частку 80 : 20 способом послідовного ділення та способом випробування. Первинне закріплення знань Коментоване та самостійне розв'язання завдань № 823, 824, 825. Фізкультхвилинка Закріплення вивченого. Розвиток математичних умінь Задача № 826 Прочитати. Пояснити, що треба порівняти задачі. Які числа треба знати? Чи відомі ці числа? Розв'язати задачу самостійно. Коментоване розв'язання задачі № 827 Підсумки уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1673 | |
Ліплення з пластиліну звірят |
Ще про клавіатуру |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка» |
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур |
Всього коментарів: 0 | |