УРОК 97 Тема. Множення й ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Множення одноцифрового числа на розрядне Мета: пояснити прийоми множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число; опрацювати задачі на 2 і 3 дії. Обладнання: таблиці для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Знайти суму відповідей прикладів кожного стовпчика окремо (завдання № 794). Пояснити, про що дізнавались першою дією. Записати розв'язання задачі № 795 виразом. 799 з опорою на запис. Усні обчислення К 20 9 в 60 5 Ч 80 3 и 70 4 р 30 8 У 40 7 А 50 6 22 33 11 44 55 66 77 11 44 Обчислити. 200 : 10 : 1 100 ■ 4:10 60 80 : 10 50 ■ 10 : 100 Математичний диктант. Записати вирази та обчислити їх значення. Число 8 збільшити у 10 разів. Різницю чисел 80 і 30 зменшити на 10. Суму чисел 50 і 50 помножити на 0. Число 800 зменшити у 100 разів. II. Вивчення нового матеріалу Бесіда — Ми будемо вчитися множити і ділити розрядні числа (круглі сотні і круглі десятки) на одноцифрове число, тобто розв'язувати приклади виду: 30 ■ 3, 200 ■ 4, 60 : 3, 900 : 3. Обчислення виконують переходом до десятків та сотень. Робота над завданням № 804 Виконання (фронтальне) завдання № 805 Первинне закріплення знань Учні по черзі розв'язують приклади № 806 і 807. Фронтальне розв'язання задачі № 808 Бесіда з учнями про те, що математичні знання потрібні людям для побудови мостів, будинків, господарських споруд тощо. Самостійне розв'язання задачі № 809 за таблицею Гра «Хто швидше?» Завдання: дібрати необхідні числа, щоб результат обчислень дорівнював числу у кружечку посередині. Підсумки уроку Домашнє завдання № 810, 811. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1882 | |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
Сторінками улюблених книг. Урок позакласного читання |
Самообслуговування. Призначення одягу та взуття |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практи... |
Всього коментарів: 0 | |