УРОК 69 Тема. Усне віднімання виду 670 — 420 Мета: пояснити спосіб обчислення прикладу на віднімання вказаного виду; опрацювати складену задачу; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, картки для індивідуальної роботи. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Завдання № 578. Назвати відповіді прикладів. Завдання № 579. Записати вираз — розв'язання цієї задачі. Усні обчислення Завдання для усного опитування. Прочитати числа: 345 і 640. Який вищий розряд має число 640? Одиниць яких розрядів не має число 640? Скільки всього десятків має число 640? Знайти суму і різницю чисел 500 і 200, 80 і 70. 1 кг зменшити на 400 г, 1 м зменшити на 10 см. 8 дівчаток і 10 хлопців поділилися порівну для гри у волейбол. Скільки гравців у кожній команді? Робота біля дошки (різнорівневі завдання). Достатній рівень 140 70 670 + 220 1 кг 560 г У 5 пакетах 40 кг груш. Скільки пакетів треба, щоб розкласти 49 кг груш? Середній рівень 1000 600 820 + 150 1 м — 30 см На 5 полицях 35 книг. Скільки книг на 8 таких полицях? Високий рівень 800 + (300 200) 130 + (470 260) 1 кг + 350 г У дівчинки була 1 гривня. Вона купила за 40 к. гумку й олівець за 50 к. Скільки копійок у неї залишилось? 3)Гра «Злови рибку». Учні розв'язують приклад на одному силуеті рибки і ведуть від неї стрілку до тої рибки, на якій написана така ж відповідь. Вивчення нового матеріалу Робота за малюнком завдання № 580 Висновок: сотні віднімають від сотень, десятки — від десятків, а ре-зультата додають. Розв'язання прикладів № 581 з коментуванням Самостійна робота за варіантами. Вправа № 582 варіант виконує перший рядок прикладів; II варіант — другий рядок. Фізкультхвилинка Закріплення вивченого матеріалу Усне розв'язання задач № 583 Аналіз задачі № 584 — Про що можна дізнатись, якщо обчислити вираз: 990 680? 990 -640? Задача допомагає підвести учнів до висновку: якщо від суми трьох доданків віднімемо суму двох з них, то знайдемо третій доданок. 3.За малюнками і кресленням задачі № 585 знайти: відстань від Києва до Харкова і назад до Києва; різницю між відстанню від Києва до Сум і відстанню від Києва до Харкова. Підсумки уроку Домашнє завдання № 586, 587. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1046 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 21 |
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і ... |
Доброта - це частина нас |
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків |
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми |
Всього коментарів: 0 | |