УРОК 17 Тема: Склад числа 6. Шестикутник. Складання і читання прикладів на додавання. Розпізнавання многокутниківМета: вправляти учнів у складанні різних випадків складу числа 6; ознайомити з шестикутником; формувати обчислювальні навички, уміння складати, читати і записувати приклади на додавання; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Всім, всім добрий день! Геть з дороги, наша лінь. Не заважай трудитися, Не заважай учитися! II. Повторення вивченого матеріалу 1 Весела лічба — Леопольд — не просто кіт, У нього повно справ. На рибалку він пішов — Було відмінне полювання: Умить потрапили на гачок Щука, 2 йоржі і лящ, Карасик і окунець. — Скільки риб зловив наш кіт? (6) 2 Гра «Заблукало число» 1; 3; 5; 2; 4; 6. 3 Лічба предметів у межах 6. Гра «Мовчанка» — Назвіть число попереднє до чисел 3; 5. — Назвіть наступні числа до чисел 1; 4. — Назвіть сусідів чисел 4; 2. III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Склад числа 6 Учитель читає вірші, діти відповідають на питання скільки?, потім на дошці виставляються малюнки. Діти за ними складають приклади. • У садок до годівниці Прилетіли 3 синиці, Потім — ще 3 птиці. Скільки птиць на годівниці? (3 + 3 = 6) • Каже мати квочка: — В мене 2 синочка і 4 дочки. Скільки ж діточок у квочки? (4 + 2 = 6) • П’ять квіточок у Даші, І ще одну дав Саша. Хто тут може полічити, Скільки буде 5 та 1? (5 + 1 = 6) ● Фізкультхвилинка Вранці часу я не гаю, На зарядку вибігаю. Марширую, присідаю, Легко бігаю, стрибаю. І не стомлююсь ні трішки, Бо я дужі маю ніжки. 2 Гра «Чарівні фігурки» Повторення складу числа 6. Запис прикладів у зошиті. 6 = 1+ 56 = 3 + 36 = 5 + 1 6 = 2+ 46 = 4 + 2 3 Геометричний матеріал. Ознайомлення з шестикутником — За допомогою паличок викладіть п’ятикутник. Скільки паличок використали? Чому? — За допомогою паличок викладіть шестикутник. Скільки паличок використали? Чому? 4 Складання, читання і запис прикладів на додавання за предметними малюнками IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Самостійна робота 5 + 1= □3 + 1 = □ 6 = □ + □ 6 = □ + □ ● Фізкультхвилинка На галявині два жуки Танцювали гопака: Правою ніжкою топ, топ! Лівою ніжкою топ, топ! Ручки вгору, вгору, вгору! Хто підніме вище за всіх? 2 Гра «Кіт та мишки» — Кіт вийшов на полювання. Він хоче зловити мишей — якомога більше. Допоможіть мишенятам сховатися в нірки! 3 + 2 = □ 1 + 3 = □ (Танцюємо, ручки на поясі.) (Топаємо правою ніжкою.) (Топаємо лівою ніжкою.) (Встаємо навшпиньки, тягнемося вгору.) 3 Гра «Юний кораблебудівник» V. Підсумок уроку. Рефлексія — Що сподобалося на уроці? — Яке число повторювали на уроці? — З яких двох чисел воно може складатися? Заповніть віконця. 5 + □ = 63 +□ = 6 4 +□ = 6 Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2869 | |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
«Україно, ясен мій цвіте...» Урок позакласного читання |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ... |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
Всього коментарів: 0 | |