Показано матеріалів: 241-250
|
Тема: Знаходження значень виразів з діями різного ступеня Мета: формувати навички знаходження значень виразів з діями різного ступеня. |
|
Тема: Таблиця множення чисел на 2 і 3 Мета: повторити таблицю множення чисел на 2 і 3, розв’язання прикладів і задач, пов’язаних з дією множення. |
|
Тема: Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язання задач Мета: удосконалювати прийоми послідовного і порозрядного додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток; повторити поняття прямокутника і квадрата; формувати вміння розв’язувати задачі двома способами. |
|
Тема: Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання рівнянь Мета: повторити письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Ознайомити учнів із розв’язанням та складанням рівнянь на знаходження невідомого зменшуваного, закріпити вміння складати обернену задачу; повторити розв’язання задач на знаходження третього доданка. |
|
Тема: Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом Мета: узагальнити знання про практичне застосування зв’язку дій віднімання і додавання до перевірки обчислень. Закріпити вміння обчислювати значення виразів з буквеними даними. Удосконалювати вміння обчислювати периметр трикутника та порівнювати довжину відрізків. |
|
Тема: Повторення додавання і віднімання виду 36 + 7, 73 – 8 Мета: повторити прийоми додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового числа з переходом через десяток. |
|
Тема: Ознайомлення з поняттям «обернена задача». Розв’язання рівнянь Мета: ознайомити з поняттям «обернена задача»; закріпити вміння розв’язувати рівняння. |
|
Тема: Ознайомлення з поняттям рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка Мета: ознайомити учнів з поняттям «рівняння», розв’язання задач на знаходження невідомого доданка. |
|
Зв’язок дій додавання і віднімання. Задачі на знаходження невідомого від’ємника та задачі на дві дії
Тема: Зв’язок дій додавання і віднімання. Задачі на знаходження невідомого від’ємника та задачі на дві дії. Мета: узагальнити знання про застосування зв’язку дій додавання і віднімання; повторити назви чисел при додаванні та відніманні; вчити використовувати знання при розв’язанні задач. |
|
Тема: Буквене позначення геометричних фігур. Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток. Мета: ознайомити учнів із практичним використанням великих латинських букв, повторити прийоми табличного додавання і віднімання з переходом через десяток. |