Тема: Повторення додавання і віднімання виду 36 + 7, 73 – 8 Мета: повторити прийоми додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового числа з переходом через десяток. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Завдання 58. Учні повідомляють відповіді прикладів, в яких останньою дією є віднімання. • Учень повідомляє складену задачу 59, її розв’язання і відповідь. 1.Робота з картками. Картка 1 Розв’язати приклади. 87 - 790 - 60+ 10 40 + 831 - (11 - 10) (30 + 60) - 1 20+ 20 Розв’язати задачу. Матроскін з’їв 15 окунів, Шарик — 21 окунь. Скільки всього риби з’їли друзі? Картка 2 Розв’язати приклади. 84 - 24 56 + 24 50 + 50 (38 + 20) 79 - (30 + 20) 21 + (30 - 20) Розв’язати задачу і скласти обернену. Піннокіо купив 54 олівці. 33 олівці були червоними. Скільки було зелених олівців? Картка 3 Розв’язати приклади. (35 - 30) + (42 + 8)28 - (48 - 28) + 2 83 - (33 + 33 - 33)15+ 15 - (60 - 40) Розв’язати задачу і скласти обернені задачі. Мальвіна полила 49 троянд і 56 айстр. Скільки всього квітів вона полила? ІІІ. Фронтальне опитування 2.Колективна робота. • Гра «Мовчанка». Збільшити на 1: 59, 19, 99, 39, 89, 49, 29, 69, 79. Зменшити на 1: 70, 30, 100, 40, 90, 50, 20, 60, 10, 80. 2.Графік схеми (Відповідь: 20) IV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 60, с. 12—13. Учні з’ясовують, як дізнатися, на скільки одиниць перше число більше або менше від другого. V. Сприймання та усвідомлення учнями нового нав- чального матеріалу • Завдання 61, с. 13. Учні з допомогою вчителя пояснюють кожний спосіб обчислення. • Завдання 62, с. 13. Коментоване розв’язання кругових прикладів. Учні використовують різні способи обчислення. Вчитель звертає увагу на те, яким чином виконуються обчислення. Розвиток математичних знань. 2.Колективна робота. • Завдання 63, с. 13. Фронтальне вивчення змісту. Див. малюнок у-7 (□ +□ + □) - □ =□ • Завдання 64, с.13. Яг. — 65 кг В.— ? на 50 кг' Ц. — ? на 5 кг б. • Завдання 66, с. 13. Один учень біля дошки розв’язує і пояснює. • Завдання 65, с. 13. Самостійне виконання завдання. Додаткові завдання (на вибір) • Порівняти і поставити знак >, < або =, щоб записи були вірними. 32 - 7 □ 54 - 986-7 □ 50 - 9 56 + 5 □ 60 + 925+ 47 □ 70 + 8 25 - 8 □ 32 - 9 41- 33 □ 50 - 42 • Замість . вставити необхідне число. 40 > 10 на .90 < 100 на . 56 < 36 на .67 > 64 на . 87 > 30 на .28 < 62 на . • Розшифрувати назву казки. Е 27 + 4 В 48 + 9 О 17 + 8 Т 35 + 9 Р 67 + 6 К 4 + 79 И 7 + 16 Ч 8 + 58 Ь 6 + 45 Д 49 + 7 Н 12 + 9 А 9 + 39 Л 67 + 7 Й 8 + 25 Ц 6 + 36 83 73 23 57 31 21 51 83 48 83 48 66 31 66 83 48 • Порівняти. 2 дм □ 1 дм 4 см 60 см □ 6 дм 1 дм 9 см □ 9 дм 1 см 80 см □ 81 см • Виконати дії. 6 дм 4 см + 2 дм 3 дм 6 см + 3 см 15 см + 2 см 1 дм - 3 см VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання Домашнє завдання: завдання 67, 68, с. 24. VII. Підсумки уроку Пояснити розв’язання прикладів будь-яким способом. 56 - 9; 26 + 6. | |
| |
Переглядів: 1121 | |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
Свято здоров'я (урок проводять два вчителі) |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Тварини рідного краю |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |