💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Буквене позначення геометричних фігур. Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток

Тема: Буквене позначення геометричних фігур. Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток.

Мета: ознайомити учнів із практичним використанням великих латинських букв, повторити прийоми табличного додавання і віднімання з переходом через десяток.

Обладнання: диференційовані картки, підручник.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

• Один учень розповідає зміст задачі, яку він склав, та її розв’язання.

• Другий учень записує кругові приклади 20 у визначеному порядку.

1. Робота з картками.

Картка 1 Виконати дії.

 УРОК 3

19 + 19

24 + 28 56 - 48 30 - 22

 90 - 26 84 - 76 15 + 18 100 - 96

Картка 2

Знайти помилки.

43 - 7 = 36 24 - 6 = 30 31 + 8 = 39 28 + 3 = 34

12 - 5 + 7 = 14 32 + 2 - 10 = 44 19 + 70 - 80 = 89 49 + 51 - 1 = 99

Картка 3

Обчислити вирази.

37 + 10 - 1518 + 37- 1

98 - 17 + 962- 24 - 28

8 + 28 + 3815- 12 + 40

61 + 26 - 4545 + 45- 46

2.Колективна робота.

• Математичні ребуси.

— Назви яких геометричних фігур зашифровано?

— Чому цю Д геометричну фігуру вважають трикутником?

— Завдяки якому пристрою ми можемо накреслити відрізок, коло, кут?

— Які міри довжини вам відомі?

— Чому дорівнює 1 метр, 1 дециметр?

ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

Вивчення нового матеріалу.

1.Бесіда.

— Які фігури зображено?

— Які кути вони мають: гострі, тупі чи прямі?

— Як називається трикутник, якщо він має прямий кут?

IV.Сприймання і усвідомлення навчального матеріалу

1.Колективне опрацювання матеріалу

Завдання 22, с. 6 — Пояснення нового матеріалу.

Точки, які лежать поза кругом: В, Б, С.

Точки, які лежать усередині круга: Е, О, А.

• Виконання завдання 23, с. 6, 7, з. 29, с. 7. Первинне закріплення

1.Виконання вправи 23

Коментоване розв’язання прикладів (з. 24, 26, с. 7). 6 + 5 = 1113- 9 = 4

4 + 13+ 6

• «Кругові» приклади (з. 26, с. 7).

V.Розвиток математичних знань

1. Робота з підручником.

• Завдання 27, с. 7.

а) Колективне складання задач.

б) Самостійне розв’язання задачі.

• Завдання 28, с. 7 (фронтальна робота).

• Завдання 30, с. 7 (самостійно).

2. Виконання додаткових завдань (на вибір).

• Назвати накреслені фігури.

 13 - 9 = 4 10 - 9 = 1

3 + 1 = 4

• Розв’язати з коментуванням приклади:

7 + 518- 9

9 + 613- 7

4 + 912- 4

6 + 815- 8

• Вставити пропущені знаки >, <, =.

20 + 9 ... 12 15+ 5 ... 24 + 6

11 - 4 ... 730 - 10 ... 20 + 1

19 - 9 . 914- 4 . 10 + 4

4 + 8 . 1217- 9 . 8 + 8

• Розв’язати задачу.

Кінцеві зупинки автобусного маршруту А і В. Якщо їхати від А до В, то зупинка О — четверта, якщо їхати від В до А, то ця зупинка — дев’ята. Скільки всього зупинок між пунктами А і В?

VI. Підбиття підсумків уроку

1. Розв’язати приклад двома способами: 15 - 6.

2. Назвати точки, що лежать поза прямою.

VI. Домашнє завдання

Завдання 31, 32, с. 8.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (21.09.2015)
Переглядів: 1062 | Рейтинг: 0.0/0
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к...
Комбінована аплікація
Елементарна будова тварин і птахів. Практична робота «Силуети тварин і птахів...
Охайність й особиста гігієна першокласників: як пра­вильно вмиватися, купатис...
МУЗИКА ВЕСНИ
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]