💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Буквене позначення геометричних фігур. Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток

Тема: Буквене позначення геометричних фігур. Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток.

Мета: ознайомити учнів із практичним використанням великих латинських букв, повторити прийоми табличного додавання і віднімання з переходом через десяток.

Обладнання: диференційовані картки, підручник.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

• Один учень розповідає зміст задачі, яку він склав, та її розв’язання.

• Другий учень записує кругові приклади 20 у визначеному порядку.

1. Робота з картками.

Картка 1 Виконати дії.

 УРОК 3

19 + 19

24 + 28 56 - 48 30 - 22

 90 - 26 84 - 76 15 + 18 100 - 96

Картка 2

Знайти помилки.

43 - 7 = 36 24 - 6 = 30 31 + 8 = 39 28 + 3 = 34

12 - 5 + 7 = 14 32 + 2 - 10 = 44 19 + 70 - 80 = 89 49 + 51 - 1 = 99

Картка 3

Обчислити вирази.

37 + 10 - 1518 + 37- 1

98 - 17 + 962- 24 - 28

8 + 28 + 3815- 12 + 40

61 + 26 - 4545 + 45- 46

2.Колективна робота.

• Математичні ребуси.

— Назви яких геометричних фігур зашифровано?

— Чому цю Д геометричну фігуру вважають трикутником?

— Завдяки якому пристрою ми можемо накреслити відрізок, коло, кут?

— Які міри довжини вам відомі?

— Чому дорівнює 1 метр, 1 дециметр?

ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

Вивчення нового матеріалу.

1.Бесіда.

— Які фігури зображено?

— Які кути вони мають: гострі, тупі чи прямі?

— Як називається трикутник, якщо він має прямий кут?

IV.Сприймання і усвідомлення навчального матеріалу

1.Колективне опрацювання матеріалу

Завдання 22, с. 6 — Пояснення нового матеріалу.

Точки, які лежать поза кругом: В, Б, С.

Точки, які лежать усередині круга: Е, О, А.

• Виконання завдання 23, с. 6, 7, з. 29, с. 7. Первинне закріплення

1.Виконання вправи 23

Коментоване розв’язання прикладів (з. 24, 26, с. 7). 6 + 5 = 1113- 9 = 4

4 + 13+ 6

• «Кругові» приклади (з. 26, с. 7).

V.Розвиток математичних знань

1. Робота з підручником.

• Завдання 27, с. 7.

а) Колективне складання задач.

б) Самостійне розв’язання задачі.

• Завдання 28, с. 7 (фронтальна робота).

• Завдання 30, с. 7 (самостійно).

2. Виконання додаткових завдань (на вибір).

• Назвати накреслені фігури.

 13 - 9 = 4 10 - 9 = 1

3 + 1 = 4

• Розв’язати з коментуванням приклади:

7 + 518- 9

9 + 613- 7

4 + 912- 4

6 + 815- 8

• Вставити пропущені знаки >, <, =.

20 + 9 ... 12 15+ 5 ... 24 + 6

11 - 4 ... 730 - 10 ... 20 + 1

19 - 9 . 914- 4 . 10 + 4

4 + 8 . 1217- 9 . 8 + 8

• Розв’язати задачу.

Кінцеві зупинки автобусного маршруту А і В. Якщо їхати від А до В, то зупинка О — четверта, якщо їхати від В до А, то ця зупинка — дев’ята. Скільки всього зупинок між пунктами А і В?

VI. Підбиття підсумків уроку

1. Розв’язати приклад двома способами: 15 - 6.

2. Назвати точки, що лежать поза прямою.

VI. Домашнє завдання

Завдання 31, 32, с. 8.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (21.09.2015)
Переглядів: 1029 | Рейтинг: 0.0/0
Комахи
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб...
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]