Тема: Буквене позначення геометричних фігур. Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток. Мета: ознайомити учнів із практичним використанням великих латинських букв, повторити прийоми табличного додавання і віднімання з переходом через десяток. Обладнання: диференційовані картки, підручник. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Один учень розповідає зміст задачі, яку він склав, та її розв’язання. • Другий учень записує кругові приклади 20 у визначеному порядку. 1. Робота з картками. Картка 1 Виконати дії. УРОК 3 19 + 19 24 + 28 56 - 48 30 - 22 90 - 26 84 - 76 15 + 18 100 - 96 Картка 2 Знайти помилки. 43 - 7 = 36 24 - 6 = 30 31 + 8 = 39 28 + 3 = 34 12 - 5 + 7 = 14 32 + 2 - 10 = 44 19 + 70 - 80 = 89 49 + 51 - 1 = 99 Картка 3 Обчислити вирази. 37 + 10 - 1518 + 37- 1 98 - 17 + 962- 24 - 28 8 + 28 + 3815- 12 + 40 61 + 26 - 4545 + 45- 46 2.Колективна робота. • Математичні ребуси. — Назви яких геометричних фігур зашифровано? — Чому цю Д геометричну фігуру вважають трикутником? — Завдяки якому пристрою ми можемо накреслити відрізок, коло, кут? — Які міри довжини вам відомі? — Чому дорівнює 1 метр, 1 дециметр? ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності Вивчення нового матеріалу. 1.Бесіда. — Які фігури зображено? — Які кути вони мають: гострі, тупі чи прямі? — Як називається трикутник, якщо він має прямий кут? IV.Сприймання і усвідомлення навчального матеріалу 1.Колективне опрацювання матеріалу Завдання 22, с. 6 — Пояснення нового матеріалу. Точки, які лежать поза кругом: В, Б, С. Точки, які лежать усередині круга: Е, О, А. • Виконання завдання 23, с. 6, 7, з. 29, с. 7. Первинне закріплення 1.Виконання вправи 23 Коментоване розв’язання прикладів (з. 24, 26, с. 7). 6 + 5 = 1113- 9 = 4 4 + 13+ 6 • «Кругові» приклади (з. 26, с. 7). V.Розвиток математичних знань 1. Робота з підручником. • Завдання 27, с. 7. а) Колективне складання задач. б) Самостійне розв’язання задачі. • Завдання 28, с. 7 (фронтальна робота). • Завдання 30, с. 7 (самостійно). 2. Виконання додаткових завдань (на вибір). • Назвати накреслені фігури. 13 - 9 = 4 10 - 9 = 1 3 + 1 = 4 • Розв’язати з коментуванням приклади: 7 + 518- 9 9 + 613- 7 4 + 912- 4 6 + 815- 8 • Вставити пропущені знаки >, <, =. 20 + 9 ... 12 15+ 5 ... 24 + 6 11 - 4 ... 730 - 10 ... 20 + 1 19 - 9 . 914- 4 . 10 + 4 4 + 8 . 1217- 9 . 8 + 8 • Розв’язати задачу. Кінцеві зупинки автобусного маршруту А і В. Якщо їхати від А до В, то зупинка О — четверта, якщо їхати від В до А, то ця зупинка — дев’ята. Скільки всього зупинок між пунктами А і В? VI. Підбиття підсумків уроку 1. Розв’язати приклад двома способами: 15 - 6. 2. Назвати точки, що лежать поза прямою. VI. Домашнє завдання Завдання 31, 32, с. 8. | |
| |
Переглядів: 1029 | |
Комахи |
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб... |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Всього коментарів: 0 | |