Тема: Знаходження значень виразів з діями різного ступеня Мета: формувати навички знаходження значень виразів з діями різного ступеня. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань Три учні, заповнюючи квадрати біля дошки, розповідають, як вони виконували завдання 113. 1. Робота з картками. Картка 1 Записати приклади у вигляді суми однакових доданків. 2 • 67• 4 3 • 46• 2 Скільки ніг у 6 горобців? Скільки ніг у 2 павуків? Картка 2 Записати приклади у вигляді суми однакових доданків і порахувати. 2 •55 • 2 3 •86 • 3 Скільки всього ніг у 4 горобців і 2 котів? Скільки ніг у 3 павуків? Картка 3 Записати приклади у вигляді суми однакових доданків і порахувати. 2 •86 • 8 3 •97 • 9 На скільки більше ніг у 7 горобців, ніж у хом’яка? У скількох горобців разом стільки ж ніг, як у павука? 2. Колективна робота. • Гра «Мовчанка». Учні на картках показують від- 5 4 3 3 + 2 з . _7_ -з ю- _б_ 7 9 7 9 2 9 + 10 • Гра «Знайти пару». Знайти пару чисел, сума яких дорівнює 98. 128687 254265 117356 Підставити знаки « + », «-», «•», «:». 2 * 5 * 3 = 7 9 * 3 * 9 = 36 28 * 2 * 8 = 38 75 * 3 * 5 = 60 III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 114, с.20. Учні виконують завдання по черзі, лічать, записуючи у зошитах. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 115, с. 20. Приклади розв’язують усно, пояснюючи, яка дія виконується. Вчитель пропонує в останньому прикладі прибрати дужки і пояснити, чому змінилася відповідь. 2 • (2 + 7) + 18 2 • 2 + 7 = 11 • Завдання 116, с. 20. Задача розв’язується самостійно, після розбору. Один учень працює на закритій частині дошки за допомогою дій, другий — за допомогою виразу. 1) 7 • 3 = 21 (с.) — 7 дівчаток. 2) 21 + 4 = 25 (с.) — разом. 7 • 3 + 4 = 25 (с.) — разом. • Задача 119, с. 21, 22. Колективне розв’язання задачі. Розбір умови задачі, запис скороченої умови. П — 17 к. 1 В. — ? на 6 к. м. Маючи короткий запис і розв’язання задачі, школярі пояснюють, про що дізналися в кожній дії. IV.Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 111, с.19. Фронтальна робота з календарем. С.— 14 к. • Завдання 118, с.19. Колективне виконання завдання. Додаткові завдання (на вибір) • Назвати місяці, у яких 31 день, у яких 30 днів. Чи є місяці, що стоять поруч, в яких 31 день. • Рік поділяється на 4 квартали по 3 місяці у кожному. Скільки днів у кожному кварталі у звичайному і високосному роках? • Яке число і місяць настали, якщо від початку року пройшло: а) 2 місяці; б) 6 місяців 15 днів; в) 158 днів; г) 320 днів. • Бліц-турнір: а) Маринка з’їла 8 персиків, Микола 8 яблук. Скільки діти з’їли разом? б) Маринка з’їла 24 персики, Микола 12 яблук. На скільки менше з’їв Микола яблук? в) У Маринки 56 персиків, у Миколи на 16 менше. Скільки у Миколи персиків? г) У Маринки 52 персики, у Миколи на 32 менше. Скільки всього персиків у дітей? • Розташувати слова по порядку: учора, післязавтра, сьогодні, завтра, позавчора. V.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання Домашнє завдання: завдання 120, 121, с. 22. Підсумки уроку Якого числа починаються заняття в школі? Назвати місяці (і кількість днів) на які випадають канікули. | |
| |
Переглядів: 1178 | |
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі... |
Свято здоров'я (урок проводять два вчителі) |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Людина — частина живої природи |
Всього коментарів: 0 | |