Тема: Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом Мета: узагальнити знання про практичне застосування зв’язку дій віднімання і додавання до перевірки обчислень. Закріпити вміння обчислювати значення виразів з буквеними даними. Удосконалювати вміння обчислювати периметр трикутника та порівнювати довжину відрізків. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань Перевірка прикладів 68. На прохання вчителя учні зачитують приклади, в яких останньою дією є додавання (або віднімання). Учень пояснює розв’язання задачі 67 і повідомляє відповідь. 1. Робота з картками. Картка 1 Розв’язати приклади Картка 2 Розв’язати приклади та перевірити додавання відніманням. Картка 3 Розв’язати приклади та виконати перевірку. 43 + 7 59 + 4 69 - 9 12 + 6 13 + 4 57 - 8 64 + 4 82 + 9 47 - 7 69 + 6 52 + 9 72 - 5 72 + 9 94 + 7 93 - 6 36 + 8 48 + 5 55 - 6 2.Колективна робота. • Добрати пропущені числа. 17 + 3 = □ 34 + 10 = □ □ - 10 = 2051 + □ = 90 48 + □ = 60□+ 3 = 80 • Яке з чисел найменше (найбільше)? 22; 13; 100; 54; 36; 1; 99. • Знайти суму а + 30 та різницю 70 - а, якщо а = 40. • На одній тарілці лежить пара яблук, а на другій — на одне більше. Скільки яблук на другій тарілці? Скільки яблук на двох тарілках? • Четверо хлопчиків вирушило з міста в село, а назустріч їм — троє дівчаток. Скільки дітей ішло з міста в село? ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Математичний диктант. 1. Записати число, в якому 8 десятків і 3 одиниці; 9 десятків і 5 одиниць. 2. Записати сусідні числа 27; 88. 3. Записати найбільше двозначне число. 4. Записати найменше однозначне число. 5. Зменшити 40 на 5. 6. До 15 додати 25. 7. Записати, чому дорівнює сума 37 і 30. 8. Записати чому дорівнює різниця 80 і 50. (Відповідь: 83, 95, 26, 28, 87, 89, 99, 1, 35, 40, 67, 30). різниця чисел 80 - 50 = 30 Зменшувальне Від’ємник Різниця V.Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 69, с. 14. Колективне виконання завдання. • Завдання 70, с. 14. Коментоване розв’язання завдання. Учні пригадують, як знайти зменшувальне. • Завдання 71 , с. 14. За зразком та правилом учні виконують завдання. • Завдання 72, с. 14. Самостійна робота. Двоє учнів працюють на закритій дошці. Розвиток математичних знань. • Завдання 73, с. 14. По черзі учні пояснюють завдання, працюючи в своїх зошитах. • Завдання 74, с. 15. Колективне складання задачі за коротким записом. Самостійне розв’язання. Декілька учнів зачитують розв’язання і відповідь. • Завдання 75, с. 15. І варіант знаходить периметр синього трикутника; ІІ варіант — жовтого трикутника. Колективно порівнюють найбільші сторони. Додаткові завдання (на вибір) • Гра «Велогонка». Скласти задачу за малюнком і розв’язати її. Корів — 25 Кіз — ? на 12 менше >? Свиней — ? на 24 більше — ) Розшифрувати назву казки. С 15 + 12Л56- 24 Б 42 - 40І74- 24 І 37 + 13О29+ 45 Н 46 - 10К81- 26 Ж 26 + 26А42+ 32 2 50 32 74 27 36 50 52 55 74
Порівняти: 9 □ 34 84 □ 83 26 □ 122 □ 2 99 □ 1 46 □ 64 IV. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання V. Домашнє завдання Завдання 77, 78, с. 75. Підсумки уроку. Перевір віднімання додаванням: 64 - 12. | |
| |
Переглядів: 1532 | |
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
Аплікація з кольорового паперу «квітка» |
Тварини рідного краю |
Людина — частина живої природи |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Всього коментарів: 0 | |