Тема: Зв’язок дій додавання і віднімання. Задачі на знаходження невідомого від’ємника та задачі на дві дії. Мета: узагальнити знання про застосування зв’язку дій додавання і віднімання; повторити назви чисел при додаванні та відніманні; вчити використовувати знання при розв’язанні задач. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 1. Накреслити відрізок АВ довжиною 12 см, а відрізок СБ — на 4 см менше. 2. Знайти значення виразу 7 + а, якщо а = 17. Картка 2 1. Накреслити відрізок МС довжиною 1 дм 1 см, а відрізок АВ — на 5 см менше. Порівняти їх. 2. Знайти значення виразів а + в, якщо а = 15, Ь = 13. Картка 3 1. Довжина другого відрізка 6 см, він на 2 см довший від першого. Знайти довжину першого відрізка. Накреслити два відрізки. 2. Знайти значення виразів с + й; с - й, якщо с = 47, а = 16. 2. Колективна робота. • Гра «Хто швидше». 58 - 18 49 + 24 24 + 13 14 - 11 17 + 12 62 + 12 37 - 15 26 + 16 18 + 14 • Скласти і розв’язати приклади. Знайти на малюнку всі трикутники. Назвати їх. • Завдання 33, с. 8. Учні «ланцюжком» розв’язують приклади. ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності 15 +□□ = 50 1 доданок 2 доданок сума Як називається число, яке ми добирали? (Доданок). Невідомий доданок можна обчислити. Пригадаємо, як це робиться. 30 - 15 = 15 Сума 1 доданок 2 доданок 30 - 15 = 15 сума2 доданок1 доданок Сприймання і усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 34, с. 8. Три учні працюють біля дошки, решта у зошитах. • Завдання 35, с. 8. Письмове виконання завдання з коментуванням правил. Розвиток математичних знань. • Завдання 37, с. 9. Самостійне виконання завдання. Один учень працює біля дошки. • Завдання 38, с. 8, 9. Усне виконання завдання. Учні з місця складають приклади за малюнком і питаннями. • Задача 36, с. 8. Фронтальне вивчення змісту. Під час відтворення змісту учні на дошці зображують умови задачі. Зібрали — ? кг Здали — 12 кг Залишилось — 12 кг Після цього учні працюють самостійно, один учень на закритій дошці. Додаткові завдання (на вибір): • Розв’язати приклади, відповіддю яких є одноцифрове число. 56 - 4730- 15 84 - 76 84 - 7616- 7100 - 96 9 + 028- 16 10 - 3 • Обчислити усно і розшифрувати назву казки. А 29 + 1Е15 + 5К 37 + 3 Ю 8 + 52Ш5 + 45Л 7 + 63 Г 86 + 4О71 + 9 90 80 90 20 70 60 50 40 30 3.Замість * поставити знак « + », або «-». З кожного прикладу на додавання скласти два приклади на віднімання. 8 * 4 = 129 * 4 = 13 11 * 2 = 912 * 3 = 9 IV. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання V. Домашнє завдання Завдання 39, 40, с. 9. Підсумки уроку. 43 + 12 = 55 55 - □ = 12 55 - □ = 43 | |
| |
Переглядів: 888 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл... |
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р... |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Всього коментарів: 0 | |