Показано матеріалів: 251-260
|
Тема: Ознайомлення з деякими буквами латинського алфавіту. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток Мета: ознайомити учнів з друкованими та рукописними буквами латинського алфавіту; повторити прийом додавання і віднімання чисел без переходу через десяток, узагальнити вміння знаходити периметр. |
|
Тема: Усна і письмова нумерація чисел першої сотні Мета: повторити утворення і запис двоцифрових чисел, додавання і віднімання в межах 100; розвивати математичні вміння та навички, логічне мислення; вміти використовувати знання при розв’язанні задач; виховувати охайність, самостійність. |
|
Мета. Ознайомити дітей з українською національною традицією писанкарства, видами писанок та способами їх художнього оформлення; поглибити знання учнів про процес виготовлення витинанок; розвивати чуття композиції, кольорового контрасту, творчу уяву, фантазію; виховувати інтерес до народних традицій, прагнення їх підтримувати. |
|
Тема. Загальне поняття про прикметник Мета: закріпити знання учнів про слова-назви предметів, основних граматичних категорій іменників, уміння робити морфологічний розбір іменника; ознайомити з поняттям “прикметник”, його граматичними категоріями, роллю в реченні; розвивати мовлення учнів, уміння добирати синоніми до різних частин мови, уміння аналізувати і систематизувати вивчене, збагатити активний словник учнів, вчити помічати та добирати виразні мовні засоби для вираження думки; виховувати любов і повагу до рідної мови, до своєї Батьківщини. |
|
Мета. Удосконалювати навички читання; учити активно думати, контролювати власне розуміння тексту; спонукати до роздумів над тим, яке значення має для них матеріал тексту; розвивати вміння висловлювати оцінні судження про вчинки героїв; виховувати потребу справжньої дружби. Обладнання. Портрет В. О. Сухомлинського, картки зі словами. Тип уроку. Комбінований. |
|
Тема. Василь Сухомлинський «Кінь утік» Мета. Удосконалювати навички читання; учити активно думати, контролювати власне розуміння тексту; спонукати до роздумів над тим, яке значення має для них матеріал тексту; розвивати вміння висловлювати оцінні судження про вчинки героїв; виховувати потребу справжньої дружби. |
|
Тема. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» Мета. Ознайомити з новим твором В.Сухомлинського. Вчити давати характеристику дійовим особам. Порівнювати вчинки персонажів, робити висновки, щодо прочитаного; розвивати зв’язне мовлення, критичне та творче мислення, вміння цінувати думки інших; виховувати доброту, чуйність, уміння бачити й творити красу. |
|
Тема: Проект. Підсумкове заняття. Створення колективного панно «Український віночок». Мета: ознайомити молодь з історією українського віночка, звичаями та обрядами, повязаними з цим чудовим оберегом. Поглибити знання учнів про про рослини-символи,український віночок, про значення кожної стрічки у вінку, про послідовність вплітання квітів та стрічок. Розвивати мовлення, мислення учнів, удосконалювати навички виразного читання віршів, навички правильного читання прозового тексту.Залучати до збирання відомостей про народні традиції. Виховувати любов і повагу до нашої землі, рідного краю, до традицій нашого народу. |
|
Тема. Запис та читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв’язування задач на три дії. (Підручник №506-515) Мета • навчальна: розглянути додавання та віднімання розрядних чисел; порівнювати трицифрові числа; розв’язувати задачі на три дії і задачі з буквеними даними. • розвиваюча: розвивати вміння порівнювати трицифрові числа; розв’язувати задачі на три дії; додавати і віднімати розрядні числа; • виховна: уважність, охайність, бережне ставлення до хліба. |
|
Тема: Здорове харчування – свідомий вибір кожної людини Мета: формувати в учнів основи знань про жири і масла; підвести підсумки програми 3 класу; стимулювати учнів до правильного вибору та поєднання різних продуктів залежно від їхнього харчової цінності. |