Тема. Запис та читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв’язування задач на три дії. (Підручник №506-515) Мета • навчальна: розглянути додавання та віднімання розрядних чисел; порівнювати трицифрові числа; розв’язувати задачі на три дії і задачі з буквеними даними. • розвиваюча: розвивати вміння порівнювати трицифрові числа; розв’язувати задачі на три дії; додавати і віднімати розрядні числа; • виховна: уважність, охайність, бережне ставлення до хліба. Обладнання: презентація до уроку. Тип уроку: закріплення знань учнів. Слайд 1 Слайд 2 І. Організаційний момент. Пролунав уже дзвінок, Починається урок. Ви за парти дружно сіли, Всі на мене подивились. Зошит правильно кладу, Ручку правильно беру, За поставою слідкую, З чистотою я дружу, На «відмінно» напишу. Слайд 3 ІІ. Повідомлення теми та мети уроку. - Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати знання про трицифрові числа, записувати та читати трицифрові числа. Порівнювати їх. Розв’язувати задачу на три дії. ІІІ. Контроль, корекція та закріплення знань. 1.Характнристика числа 19. Запис числа. Класна робота. 2. Каліграфічна хвилинка. Звернути увагу на написання числа 19. Слайд 4 3.Усні обчислення. а) Математичний диктант. (Зверни увагу: якщо у назві числа ви не почули який-небудь розряд значить, на місці цього розряду треба поставити 0) Записати цифрами числа: двісті сорок сім, триста двадцять три, чотириста, вісімсот, п’ятдесят, шістсот сім, двісті двадцять два, двісті сорок, сто вісім. Слайд 5 «Перевірка» - Перевірте записі в зошиті. Прочитайте ще раз числа гуртом. Слайд 6 б) Склади намисто із кульок у порядку збільшення: 135, 241, 112, 317, 137, 713, 731, 703, 710, 701. - Що таке намисто? (Бусини на нитці) Давайте складати бусинки. Слайд 7 «Перевірка» 112, 135, 137, 241, 317, 701, 703, 710, 713, 731 Прочитайте числа гуртом. Назвати число, в якому є • 3од.; • 3 дес.; • 3сот. Слайд 8 в) Записати як суму розрядних доданків самостійно. • 473 = 400 + 70 + 3 • 599 = • 760 = • 804 = Перевірка в парах. Поставте оцінку за роботу. Слайд 9 г) Порівняй числа. Вказівка. Порівнюємо трицифрові числа за кількістю сотень, десятків та одиниць. Порівняй: 123…107 93…309 805…599 1000…110 770…707 400…380 Слайд 10 Фізкультхвилинка. Танок «Арам за-за» Слайд 11 ІV. Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задачі № 511. Розбір задачі за методом «Акваріум». Запис самостійно. Слайд 12 Взаємоперевірка в парах. - Що ви знаєте про пшеницю та жито? - Як треба ставитися до хліба? Слайд 13 V.Підсумок. Закінчи речення: Тепер я знаю…, умію…, навчився… VІ. Рефлексія. - Які почуття викликав сьогодні наш урок? Якщо вони позитивні, намалюйте смайлик, який посміхається. VІІ.Домашнє завдання: №511, записати задачу виразом | |
| |
Переглядів: 2243 | |
Дива природи. Редагування текстів |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
Із папером, і з картоном працювати ми майстри! |
У світі чарівної казки. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |