Тема: Ознайомлення з деякими буквами латинського алфавіту. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток Мета: ознайомити учнів з друкованими та рукописними буквами латинського алфавіту; повторити прийом додавання і віднімання чисел без переходу через десяток, узагальнити вміння знаходити периметр. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. (завдання диференційовані) Картка 1 Розв’язати приклади. 70 + 1 66 - 6 47 □ 89 50 □ 10 29 + 1 - 10 37 + 10 - 7 99 □ 9 + 1 13 □ 30 - 2 Картка 2 Виконати додавання та віднімання. 2.Колективна робота. • «Ланцюжки». 13 + 7 + 4 - 10 - 2 55 - 5 + 12 - 30 + 8 2 + 5 - 6 + 3 - 2 + 20 10 + 20 + 30 - 40 - 10 + 5 • «Кругові» приклади. 33 + 740 - 9 36 + 4016 + 20 20 + 631 + 15 76 - 5683 - 50 31 - 30 • Гра «Зайва фігура». Знайти зайву фігуру і пояснити свій вибір. 34 - 4 + 20 68 - 40 - 8 43 + 7 □ 61 24 + 16 □ 40 62 + 8 - 40 80 - 50 + 20 94 - 90 □ 24 + 6 23 - 12 □ 2 + 8 Картка 3 Розв’язати приклади. 50 - (20 + 10) (66 - 12) + 18 60 - 10 □ 60 + 10 80 - 20 □ 50 + 20 100 - (88 - 28) 100 - 30 - 30 87 - 19 □ 39 + 1 43 + 41 □ 24 + 10 ІІІ. Сприймання й усвідомлення навчального матеріалу 1. Робота з підручником. • Колективне опрацювання матеріалу (завдання 13, с. 4). Розглядаючи зразок, учні пояснюють: 32 + 15 = □□ 30 + 2 + 10 + 5 = □□ 30 + 10 = 40 2 + 5 = 7 40 + 7 = 47 36 - 25 = □□ 30 + 6 - 20 + 5 30 - 20 = 10 6 - 5 = 1 10 + 1 = 11 • Виконання завдання 14, с. 5 (усно). • Завдання 15, с. 5 (перший стовпчик з коментуванням, решта прикладів — самостійно). 2. Ознайомлення з буквами латинського алфавіту. • Робота з таблицею (з. 16, с. 5). перший доданок другий доданок сума зменшувальне від’ємник різниця • Розв’язання прикладів (з коментуванням). — Знайти числове значення виразів а + Ь і а - Ь, якщо а = 67, 38, Ь = 12, 11. а = Ь, якщо а = 67, Ь = 12, то 67 + 12 = 79 а - Ь, якщо а = 67, Ь = 12, то 67 - 12 = 55 а + Ь, якщо а = 38, Ь = 11, то 38 + 11 = 49 а - Ь, якщо а = 38, Ь = 11, то 38 - 11 = 27 IV.Розвиток математичних знань 1.Робота з підручником. • Завдання 17, с. 5 (колективно). а) Складання схеми. б) Розв’язання задачі. 1) 2 • 5 = 10 (кг) — разом з двох овець. 2) 10 + 6 = 16 (кг) — всього з трьох овець. 2 • 5 + 6 = 16 (кг) • Завдання 18, с. 6. Як обчислити периметр трикутника? Як дізнатися довжини сторін? Учні вимірюють довжини сторін і один учень біля дошки пояснює, як обчислити периметр. • Завдання 16, с. 6. 15 - 7 = 8 (р.) — дівчинка упіймала більше. 2. Виконання додаткових завдань (на вибір). • Обчислити. • Довжина прямокутника 5 см, а ширина — 3 см. Знайти периметр. • Є чотири відрізки завдовжки 2 см, 3 см, 5 см і 7 см. Чи є серед них такі, з яких можна скласти відрізок завдовжки 9 см? • Бабуся купує десяток яблук. Три пари яблук вона вже поклала в сумку. Скільки яблук їй ще потрібно покласти? Х. — 7 р. Д. — ? 68 - (10 + 8) 29 + (15 - 14) 72 - 2 - 10 55 + 5 + 10 99 - 1 - 1 - 10 33 + 1 + 1 + 10 • Десятилітровий бідон наповнений водою. Як з нього за допомогою семилітрового і трилітрового бідонів відлити 5 л води? V. Підбиття підсумків уроку Розв’язання прикладу 79-26 (з коментуванням). VI. Домашнє завдання Завдання 20, 21, с. 6. | |
| |
Переглядів: 1211 | |
Як людина сприймає інформацію |
Складання записки, адресованої батькам (друзям) |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Всього коментарів: 0 | |