Тема: Усна і письмова нумерація чисел першої сотні Мета: повторити утворення і запис двоцифрових чисел, додавання і віднімання в межах 100; розвивати математичні вміння та навички, логічне мислення; вміти використовувати знання при розв’язанні задач; виховувати охайність, самостійність. ХІД УРОКУ Обладнання: підручник, картки з додатковими завданнями. I. Повідомлення теми, мети і завдань уроку II. Повторення запису двоцифрових чисел 1. Робота з підручником Виконання завдання 1, 2, с. 3 (усно). 2. Математичний диктант а) Записати цифрами числа: вісімнадцять, тридцять три, сімдесят, п’ятдесят чотири, сто. б) Записати число, яке йде за числом 20, 89. в) Записати число, в якому 4 десятки 6 одиниць, 9 десятків 7 одиниць III. Розвиток математичних знань 1.Повторення додавання і віднімання двоцифрових чиселех в межах 100 (робота з підручником) • Розв’язання прикладів. Виконання завдання 4, с. 3 (з коментуванням), з. 5, с. 3 (самостійно), з. 6, с. 4 (з коментуванням), з. 7, с. 4 (колективно), з. 8, с. 4 (перший рядок — з коментуванням, другий — самостійно). • Розв’язання задач. а) Завдання 9, с. 4. Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують. Качки — 30 шт. Гуси — 20 шт. Кролі — 40 шт. На ? більше птиці 1)30 + 20 = 50 (шт.) — разом птиці 2)50 - 40 = 10 (п.) б)Завдання 10, с. 4. Учні складають план розв’язання задачі: 1) Скільки всього літрів молока надоїли від вівці й кози? 2) Скільки літрів молока надоїли від корови? • Фронтальна робота (завдання 11*, с. 4). 2. Виконання додаткових завдань (на вибір). • Які двоцифрові числа можна утворити, користуючись цифрами 3, 0, 5? Записати ці числа. • Знайти приклади з неправильною відповіддю. Розв’язати їх. 15 - 6 = 1056-30 = 86 28 - 3 = 2534 - 4 = 4 49 - 41 = 861 - 20 = 31 • Яке число треба відняти від 43, щоб дістати 28? • Ірині 4 роки, Марина на 2 роки менша, а Світлана вже ходить до школи. Хто з дівчат найстарший? Хто найменший? • Знайти серед зображених фігур прямокутники. IV. Підбиття підсумків уроку V. Домашнє завдання: завдання 12, с. 4 Назвати число та його сусідів: (див. оригінал) | |
| |
Переглядів: 1824 | |
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл... |
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину |
У світі чарівної казки. Урок позакласного читання |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Всього коментарів: 0 | |