Тема: Таблиця множення чисел на 2 і 3 Мета: повторити таблицю множення чисел на 2 і 3, розв’язання прикладів і задач, пов’язаних з дією множення. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Читання відповідей прикладів 140. Учень пояснює приклади з дужками. • Учень на дошці відтворює задачу 105. 1. Робота з картками. Картка 1 75 - 13 64 - 27 У трьох акваріумах 19 рибок. У першому акваріумі 6 рибок, а в другому — 4. Скільки рибок у третьому акваріумі? Картка 2 57 - (34 + 5)100 - (66 - 66) 35 - (27 + 13) 42 - 12 + 40 У трьох басейнах 67 дітей. У першому 13 дітей, в другому на 6 дітей більше. Скільки дітей у третьому басейні? Картка 3 64 - (15 + 15 + 4) 99 - (50 + 20) - 9 73 * 7 * 32 = 48 У трьох таборах 89 дітей. У першому таборі — 34 дитини, у другому на 5 дітей більше. Скільки дітей у третьому таборі? 2. Колективна робота. • Розв’язати приклади. 64 - □= 432 * □ =50 39 - □= 1935 * □ =40 80 - □= 1044 * □ =24 • Граф-схеми: ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 106, с. 19. Учні доводять, що приклади записані правильно, оскільки перший множник — це число, яке додається, другий множник — це кількість однакових доданків. • Завдання 107, с. 19. Школярі згадують, як називаються числа при множенні. Читають приклади з дошки. 3 • 5 (три помножити на п’ять). 4 • 8 (чотири збільшити у 8 разів). 5 • 6 (знайти добуток чисел п’яти і шести). • Завдання 108, с. 19. Колективна робота над таблицею множення чисел на 2 і 3. «Ланцюжком» учні називають приклади. • Завдання 109, с. 19. Коментоване розв’язання прикладів першого стовпчика. Самостійна робота. 1 варіант — 3 приклади, ІІ варіант — 3 приклади. На закритій дошці працюють 2 учні. • Завдання 110, с. 19. Учні доводять, що це задача, розбирають її умову. Було — 6 купюр по 2 грн. Витрачено 3 грн. Залишилось — ? грн. 1) 2 • 6 = 12 (грн.) — разом було. 2) 12 - 3 = 9 (грн.) — залишилось. 2 • 6 - 3 = 9 (грн.) Під час розв’язання задачі вчитель підкреслює, що якщо у дівчинки було 6 купюр по 2 гривні, то треба множити 2 гривні на 6 купюр. • Завдання 112, с. 20. Сильні учні працюють самостійно. Картопля — 6 сіток по 3 кг|? кг Капуста — 5 кг 1) 3 • 6 = 18 (кг) — картоплі. 2) 18 + 5 = 23 (кг) — разом. 3 • 6 + 5 = 23 (кг) — разом. • Завдання 111, с. 20. Після читання задачі з’ясовують, що 1 поділка дорівнює 1 метру, записують умову на дошці, вчитель зображує умову задачі схематично. Крокодил — 8 м 1) 30 - 15 = 15 (м); на 15 м кит довший, ніж акула. Акула — 15 м Кит — 30 м 2)30 - 8 = 22 (м); на 22 м кит довший, ніж крокодил. 8. Додаткові завдання (на вибір) 1. Виконати завдання за зразком. 2 + 2 + 2 + 2 5+5+5+5+5 2-32 - 82-4 5-25-55-9 9 + 9
9 • 89 • 9 8+8+8+8+8+8 6-88-68*7 У кожному рядку підкреслити зайве число. 10 20 30 35 40 50 60 2468910 12 15 16 17 81 19 20 21 • Добрати такі числа, щоб записи були правильними. 2 • □ = 10□• 7 = 14 3 • □ = 272□< 15 □ • 3 = 6□ •8 > 10 • У стільця 4 ніжки. Скільки ніжок у двох стільців? • Скільки сторін у чотирикутника? Скільки кутів у семикутника? Скільки вершин у трикутника. V.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI.Домашнє завдання Завдання 113, с. 29. Підсумки уроку. □ • 9 = 18 2 • □ = 16 3 • □ = 18 □ • 4 = 12 | |
| |
Переглядів: 1623 | |
Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів |
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі... |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
Текстильні матеріали. Плетіння «косичка» |
Всього коментарів: 0 | |