Урок 5 Тема. Переставна властивість дії додавання. Таблиці додавання й віднімання чисел 8 і 9 (у межах 10). Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиницьМета: повторити таблиці додавання й віднімання чисел 8 і 9 (у межах 10), переставну властивість додавання; вправляти учнів у застосуванні таблиць додавання й віднімання для розв’язання прикладів на дві дії та задач; порівнювати задачі на зменшення числа на кілька одиниць із задачами на збільшення числа на кілька одиниць; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення. Обладнання: таблиця «Переставна властивість дії додавання», предметні малюнки, малюнки з фігурами, схеми задач. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Бесіда — Скільки днів у тижні? — Який день йде після вівторка? — Якщо зараз день, то що настане потім? 2. Заучування напам’ять вірша «Дні тижня» Семеро дітей у тижня: От сімейка дивовижна. Аж ніяк не хоче тато Всіх докупи поскликати. Понеділок десь мандрує І кота в мішку пильнує. А вівторок з середою Носять решето з водою. А четвер йде до п’ятниці Випробовувать кислиці. Задоволена субота, Аж кипить у всіх робота. Разом всі пішли зраділі Відпочити до неділі. 3. Розвиток графічних умінь Роздивіться уважно фігури, запам’ятайте їх. Намалюйте такі самі по пам’яті. 4. Усна лічба. Гра «Допоможи котику наловити риби» II. Р озвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 35 Діти самостійно опрацьовують матеріал. Роблять висновок: «Додавати числа можна у будь-якому порядку». 2. Виконання завдання № 36 Діти усно розв’язують приклади, додаючи числа в іншому порядку. 3. Робота в парах Виконання № 37. Діти знаходять приклади з додатком 8, розв’язують їх. Перевіряють приклади, додаючи числа в іншому порядку. 4. Перевірка роботи Діти зачитують відповіді, а вчитель записує їх на дошці. 10 18 8 18 — Подивіться уважно на цей рядок чисел. На які дві групи можна розподілити ці числа? Можливі відповіді: 1 група — 10, 18, 18; 2 група — 8; 1 група — 18, 18, 8; 2 група — 10. 5. Фізкультхвилинка 6. Робота над задачами 1) Задачі № 38. Діти уважно читають обидві задачі. Вчитель аналізує кожну з задач. — Про що йде мова у задачі? — Що в задачі відомо? — Що треба дізнатися? — Якою дією розв’язується задача? Чому? Так само аналізуємо другу задачу. — Чим схожі задачі? — Чим вони відрізняються? — Чому перша задача розв’язується дією додавання, а друга — дією віднімання? Діти знаходять схеми до цих задач. 2) Самостійна робота. 1 варіант Дівчинка намалювала 5 кружечків, а хлопчик — на 3 кружечки більше. Скільки кружечків намалював хлопчик? 2 варіант Катруся вирізала 8 квадратів, а Оленка — на 3 квадрати менше. Скільки квадратів вирізала Оленка? 3) Перевірка роботи 7. Розв’язання прикладів № 40 біля дошки III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 10 № 41, № 42. | |
| |
Переглядів: 2539 | |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну |
Будівельний конструктор |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19 |
Всього коментарів: 0 | |