У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 141-150
Показано матеріалів: 141-150
Тема: Множення числа на суму Мета: пояснити прийоми множення числа на суму; опрацювати складання задачі за поданим рівнянням та задачі, пов’язаної з одиничною нормою. |
Мета. Навчальна – закріпити знання учнів про основу слова; сформувати поняття префікс, корінь, суфікс, як значущих частин основи; досліджувати словотворчу роль суфікса і префікса розвиваюча –розвивати мовне чуття та увагу, мовлення, мислення, зосередженість, потребу досягти накресленої мети;сприяти оволодінню ігровими навичками;формувати навички спільної діяльності; виховна –виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до її багатств. |
Мета. Навчальна – формувати у дітей поняття «основа слова», вчити знаходити основу, виділяючи закінчення; розвиваюча– розвивати мовне чуття, мовлення, увагу та уяву, збільшувати об’єм знань; залучати малоактивних; виховна – виховувати вміння долати труднощі, ініціативність, почуття товарись¬кості, любов та повагу до рідного краю, батьківської оселі, виховувати повагу до праці, бережливе ставлення до хлібу. |
Закінчення як засіб зв’язку слів у реченні Мета.Навчальна - формувати уявлення про закінчення як змінну частину слова та засіб зв’язку слів у реченні, вчити визначати закінчення слів за допомогою зміни їх форми, знайомити з незмінними іншомовними словами; розвиваюча –розвивати мовлення і мислення учнів, пам’ять, кмітливість, вміння керуватися правилами взаємовідносин; виховна –виховувати самостійність, ініціативність, любов до природи, інтерес до мови. |
Тема: Множення двоцифрового числа на одноцифрове Мета: пояснити прийом множення двоцифрового числа на одноциф-рове; опрацювати задачу на знаходження суми двох добутків та задачу з двома буквеними даними. |
Тема: Множення суми на число Мета: роз’яснити правило множення суми на число; опрацювати розв’язання задачі двома способами та задачі з буквеними даними. |
Мета. Продовжити роботу над «Казкою про старого гнома» Захаріаса Топеліуса; вдо¬сконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане, оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас учнів, розвивати образне мислення; виховувати почуття відповідальності за дане слово. Обладнання. Портрет З. Топеліуса, ілюстрації до казки, матеріали до гри, ілюстровані картки «Секрети казки». |
Мета. Розширювати знання учнів про літературні казки народів світу; удосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитані твори, вислов¬лювати власне ставлення до прочитаного, оцінювати вчинки дійових осіб; розви¬вати зв'язне мовлення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова. |
Мета. Формувати в учнів уміння добирати перевірні слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в коренях слів шляхом словозміни або добору спільнокореневих слів. Розвивати вміння застосовувати на практиці правило перевірки; знаходити перевірні слова серед ряду споріднених, зіставляти мовні явища, порівнювати їх, робити висновки. Виховувати обережне ставлення до вогню; дати зрозуміти, що вогонь може бути другом, а може бути ворогом. |
Мета: вдосконалювати вміння давати визначення поняттям через найближчий рід і видову відмінність; пригадати розв’язування задач методом припущення й методом вилучення; розвивати логічне мислення, увагу, зв’язне мовлення учнів, виховувати бажання вчитися. |