💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Множення числа на суму

Тема: Множення числа на суму

Мета: пояснити прийоми множення числа на суму; опрацювати складання задачі за поданим рівнянням та задачі, пов’язаної з одиничною нормою.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Повідомити розв’язання задачі 845.

• Повідомити розв’язання «кругових» прикладів 846.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань.

1. Робота з картками.

Картка 1 Обчислити.

6 ■ 10 : 30 13■7

21 : 7■615■ 4

Знайти значення виразів а ■ 4 і Ь ■ 3, якщо а = 12, Ь = 16.

Картка 2 Обчислити.

2 ■ 40 : 20 46■2

32 : 3 ■ 418 ■5

Знайти значення виразів а ■ 4 + а і Ь ■ 3, якщо а = 12, Ь = 16.

Картка 3 Обчислити.

5 ■ 20 : 50 27■ 3

54 : 9 ■ 725 ■ 4

Знайти значення виразів а ■ 4 + а і Ь ■ 3 + Ь, якщо а = 112, Ь = 116.

1.Робота з картками.

• Заповнити цікаві квадрати:

• Кожне число з ряду 1, 3, 5, 7, 10 збільшити у 5 разів, у 10 разів.

• Кожне число з ряду 10, 20, 30, 40, 50 зменшити у 10 разів, у 5 разів.

• Обчислити «ланцюжок».

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Скласти та розв’язати задачу, користуючись коротким записом.

М. — 2 ящ. по 2 кг 1 ?

Б. — 4 ящ. по 6 кг | ' кг

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання847, с. 125. Фронтальна робота. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують його. Розглянувши розв’язання задачі різними способами, діти з допомогою вчителя з’ясовують, про що дізналися кожною дією. Вчитель звертає увагу на те, що при розв’язанні задачі першим способом, число 8 множили на суму чисел 4 і 3, а в другому способі число 8 множили на кожне число 4 і 3 окремо.

• Завдання 848, с. 125. Учні з допомогою вчителя розбирають два способи множення числа на суму та ознайомлюються з правилом множення числа на суму.

• Завдання 849, с. 126. Коментоване виконання.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання850, с. 126. Самостійне виконання. Для полегшення перевірки один учень працює біля дошки.

• Завдання 851, с. 126. Усне виконання.

• Завдання 852, с. 126. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу. Вчитель пропонує розв’язати задачу двома способами.

• Завдання 853, с. 126. Прочитавши завдання, учні складають план його виконання.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Бабуся приготувала 8 банок яблуневого соку по 3 л в кожній та 10 банок по 4 л в кожній. Скільки всього літрів соку приготувала бабуся?

б) Розв’язати з перевіркою.

432 + 385836-447394 -126

619 + 193571 +129 723 -268

527 - 263272 +485

в) Порівняти іменовані числа.

100 коп. □ 1 грн1 м □ 9 дм

426 коп. □ 3 грн300 см □ 30 дм

15 грн. □ 10 грн10 см □ 1 дм

г) Поки крокодил Гена їсть дві порції морозива, Шапокляк з’їдає три таких самих порції. За 1 годину крокодил Гена і Шапокляк з’їли 10 порцій морозива. Скільки порцій морозива з’їв крокодил Гена?

ґ) На скільки сантиметрів верхній відрізок коротше від нижнього відрізка? У скільки разів нижній відрізок довший від верхнього?

І----------------1

І-----------------------------------1

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 854, 855, с. 126.

Підсумки уроку.

Розв’язати двома способами.

6 ■ (2 + 3)

Категорія: Математика | Додав: SYLER (09.11.2015)
Переглядів: 1619 | Рейтинг: 0.0/0
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку»
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини
Жива і нежива природа. Що належить до природи
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє...
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]