Тема: Множення числа на суму Мета: пояснити прийоми множення числа на суму; опрацювати складання задачі за поданим рівнянням та задачі, пов’язаної з одиничною нормою. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Повідомити розв’язання задачі 845. • Повідомити розв’язання «кругових» прикладів 846. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань. 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 6 ■ 10 : 30 13■7 21 : 7■615■ 4 Знайти значення виразів а ■ 4 і Ь ■ 3, якщо а = 12, Ь = 16. Картка 2 Обчислити. 2 ■ 40 : 20 46■2 32 : 3 ■ 418 ■5 Знайти значення виразів а ■ 4 + а і Ь ■ 3, якщо а = 12, Ь = 16. Картка 3 Обчислити. 5 ■ 20 : 50 27■ 3 54 : 9 ■ 725 ■ 4 Знайти значення виразів а ■ 4 + а і Ь ■ 3 + Ь, якщо а = 112, Ь = 116. 1.Робота з картками. • Заповнити цікаві квадрати: • Кожне число з ряду 1, 3, 5, 7, 10 збільшити у 5 разів, у 10 разів. • Кожне число з ряду 10, 20, 30, 40, 50 зменшити у 10 разів, у 5 разів. • Обчислити «ланцюжок». III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Скласти та розв’язати задачу, користуючись коротким записом. М. — 2 ящ. по 2 кг 1 ? Б. — 4 ящ. по 6 кг | ' кг IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання847, с. 125. Фронтальна робота. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують його. Розглянувши розв’язання задачі різними способами, діти з допомогою вчителя з’ясовують, про що дізналися кожною дією. Вчитель звертає увагу на те, що при розв’язанні задачі першим способом, число 8 множили на суму чисел 4 і 3, а в другому способі число 8 множили на кожне число 4 і 3 окремо. • Завдання 848, с. 125. Учні з допомогою вчителя розбирають два способи множення числа на суму та ознайомлюються з правилом множення числа на суму. • Завдання 849, с. 126. Коментоване виконання. V. Розвиток математичних знань • Завдання850, с. 126. Самостійне виконання. Для полегшення перевірки один учень працює біля дошки. • Завдання 851, с. 126. Усне виконання. • Завдання 852, с. 126. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу. Вчитель пропонує розв’язати задачу двома способами. • Завдання 853, с. 126. Прочитавши завдання, учні складають план його виконання. Додаткові завдання (на вибір) а) Бабуся приготувала 8 банок яблуневого соку по 3 л в кожній та 10 банок по 4 л в кожній. Скільки всього літрів соку приготувала бабуся? б) Розв’язати з перевіркою. 432 + 385836-447394 -126 619 + 193571 +129 723 -268 527 - 263272 +485 в) Порівняти іменовані числа. 100 коп. □ 1 грн1 м □ 9 дм 426 коп. □ 3 грн300 см □ 30 дм 15 грн. □ 10 грн10 см □ 1 дм г) Поки крокодил Гена їсть дві порції морозива, Шапокляк з’їдає три таких самих порції. За 1 годину крокодил Гена і Шапокляк з’їли 10 порцій морозива. Скільки порцій морозива з’їв крокодил Гена? ґ) На скільки сантиметрів верхній відрізок коротше від нижнього відрізка? У скільки разів нижній відрізок довший від верхнього? І----------------1 І-----------------------------------1 VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 854, 855, с. 126. Підсумки уроку. Розв’язати двома способами. 6 ■ (2 + 3) | |
| |
Переглядів: 1619 | |
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку» |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам... |
Всього коментарів: 0 | |