💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Множення числа на суму

Тема: Множення числа на суму

Мета: пояснити прийоми множення числа на суму; опрацювати складання задачі за поданим рівнянням та задачі, пов’язаної з одиничною нормою.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Повідомити розв’язання задачі 845.

• Повідомити розв’язання «кругових» прикладів 846.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань.

1. Робота з картками.

Картка 1 Обчислити.

6 ■ 10 : 30 13■7

21 : 7■615■ 4

Знайти значення виразів а ■ 4 і Ь ■ 3, якщо а = 12, Ь = 16.

Картка 2 Обчислити.

2 ■ 40 : 20 46■2

32 : 3 ■ 418 ■5

Знайти значення виразів а ■ 4 + а і Ь ■ 3, якщо а = 12, Ь = 16.

Картка 3 Обчислити.

5 ■ 20 : 50 27■ 3

54 : 9 ■ 725 ■ 4

Знайти значення виразів а ■ 4 + а і Ь ■ 3 + Ь, якщо а = 112, Ь = 116.

1.Робота з картками.

• Заповнити цікаві квадрати:

• Кожне число з ряду 1, 3, 5, 7, 10 збільшити у 5 разів, у 10 разів.

• Кожне число з ряду 10, 20, 30, 40, 50 зменшити у 10 разів, у 5 разів.

• Обчислити «ланцюжок».

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Скласти та розв’язати задачу, користуючись коротким записом.

М. — 2 ящ. по 2 кг 1 ?

Б. — 4 ящ. по 6 кг | ' кг

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання847, с. 125. Фронтальна робота. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують його. Розглянувши розв’язання задачі різними способами, діти з допомогою вчителя з’ясовують, про що дізналися кожною дією. Вчитель звертає увагу на те, що при розв’язанні задачі першим способом, число 8 множили на суму чисел 4 і 3, а в другому способі число 8 множили на кожне число 4 і 3 окремо.

• Завдання 848, с. 125. Учні з допомогою вчителя розбирають два способи множення числа на суму та ознайомлюються з правилом множення числа на суму.

• Завдання 849, с. 126. Коментоване виконання.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання850, с. 126. Самостійне виконання. Для полегшення перевірки один учень працює біля дошки.

• Завдання 851, с. 126. Усне виконання.

• Завдання 852, с. 126. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу. Вчитель пропонує розв’язати задачу двома способами.

• Завдання 853, с. 126. Прочитавши завдання, учні складають план його виконання.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Бабуся приготувала 8 банок яблуневого соку по 3 л в кожній та 10 банок по 4 л в кожній. Скільки всього літрів соку приготувала бабуся?

б) Розв’язати з перевіркою.

432 + 385836-447394 -126

619 + 193571 +129 723 -268

527 - 263272 +485

в) Порівняти іменовані числа.

100 коп. □ 1 грн1 м □ 9 дм

426 коп. □ 3 грн300 см □ 30 дм

15 грн. □ 10 грн10 см □ 1 дм

г) Поки крокодил Гена їсть дві порції морозива, Шапокляк з’їдає три таких самих порції. За 1 годину крокодил Гена і Шапокляк з’їли 10 порцій морозива. Скільки порцій морозива з’їв крокодил Гена?

ґ) На скільки сантиметрів верхній відрізок коротше від нижнього відрізка? У скільки разів нижній відрізок довший від верхнього?

І----------------1

І-----------------------------------1

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 854, 855, с. 126.

Підсумки уроку.

Розв’язати двома способами.

6 ■ (2 + 3)

Категорія: Математика | Додав: SYLER (09.11.2015)
Переглядів: 1662 | Рейтинг: 0.0/0
Аналіз контрольної роботи. Додавання двоцифрових чисел без переходу через дес...
Бережливе ставлення до природи
Задачі на знаходження невідомого від’ємника
Квадрат. Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел
Таблиця віднімання числа 2. Складання і розв'язування задач на одну дію
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]