Показано матеріалів: 151-160
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про поняття, види понять, судження; пригадати види суджень, удосконалювати вміння складати судження з різними поняттями; закріплювати вміння визначати видові та родові поняття; розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення; виховувати самостійність мислення, позитивну мотивацію до навчання шляхом інтеграції логіки з математикою, мовою, малюванням. |
Тема: Ділення виду 80 : 20; 600 : 30; 600 : 300 Мета: пояснити способи виконання ділення зазначеного виду і опрацювати задачі на зменшення в кілька разів та на різницеве порівняння. |
Тема: Ділення числа на добуток Мета: пояснити правило ділення числа на добуток; опрацювати розв’язання задачі на дві дії, пов’язану із одиничною нормою. |
Тема: Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число Множення одноцифрового числа на розрядне Мета: пояснити способи множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число; опрацювати задачі на дві та три дії. |
Тема: Ділення виду 80 : 8; 700 : 7 Мета: пояснити спосіб знаходження відповіді на вказані випадки ділення; опрацювати пояснення розв’язання задачі на дві дії, вправляти учнів у складності рівностей за текстовою умовою. |
Тема: Множення і ділення на 10 і 100. Розв’язування задачі на три дії Мета: пояснити правила множення і ділення на 10 і 100, проаналізувати систему простих і складних задач, які входять до сукупності задач на спосіб зведення до одиниці. |
Мета. Навчальна – закріпити знання учнів про основу слова; сформувати поняття префікс, корінь, суфікс, як значущих частин основи; досліджувати словотворчу роль суфікса і префікса розвиваюча– розвивати мовне чуття та увагу, мовлення, мислення, зосередженість, потребу досягти накресленої мети;сприяти оволодінню ігровими навичками;формувати навички спільної діяльності; виховна – виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до її багатств. |
Мета. Навчальна – формувати у дітей поняття «основа слова», вчити знаходити основу, виділяючи закінчення; розвиваюча– розвивати мовне чуття, мовлення, увагу та уяву, збільшувати об’єм знань; залучати малоактивних; виховна – виховувати вміння долати труднощі, ініціативність, почуття товарись¬кості, любов та повагу до рідного краю, батьківської оселі, виховувати повагу до праці, бережливе ставлення до хлібу. |
закінчення. Закінчення як засіб зв’язку слів у реченні Мета. Навчальна – формувати уявлення про закінчення як змінну частину слова та засіб зв’язку слів у реченні, вчити визначати закінчення слів за допомогою зміни їх форми, знайомити з незмінними іншомовними словами; розвиваюча – розвивати мовлення і мислення учнів, пам’ять, кмітливість, вміння керуватися правилами взаємовідносин; виховна – виховувати самостійність, ініціативність, любов до природи, інтерес до мови. |
Тема: Множення чисел 10 і 100. Задача, обернена до задачі на суму двох добутків Мета: пояснити правила множення чисел 10 і 100; опрацювати розв’язання оберненої задачі за поданим планом. |