Тема: Множення чисел 10 і 100. Задача, обернена до задачі на суму двох добутків Мета: пояснити правила множення чисел 10 і 100; опрацювати розв’язання оберненої задачі за поданим планом. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Пояснити розв’язання задачі 777. • Повідомити відповідь задачі 778. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 0 ■ 24: 41■ 7 6■ 1 9: 18 : 8 Розв’язати рівняння. х : 8 = 1х■ 2 = 4 Картка 2 Обчислити. 0 ■ 2 + 26 ■ 1 + 10 3 : 1 - 11 ■ 4 ■ 2 Розв’язати рівняння. 9 : х = 9 Картка 3 Обчислити. 0 ■ 2 + 40 7 : 7■3 + 27 х + 2 = 34 2 ■ 1 + 10 + 10 8 : 8 ■ 9 Розв’язати рівняння. 5 : х = 1 х ■ 7 = 7 2. Колективна робота. Граф-схеми. 9 : 9 ■ 5 6 - 6 ■ 1 3 ■ х = 3 6 : 3 : 2 5 ■ 1 ■ 5 х - 27 = 27. (Відповідь: 3)1 • Замінити дію множення дією додавання та обчислити. 5 ■ 39■ 40■ 3 1 ■ 73■ 8 1■5 • Яке число треба помножити на 7, щоб отримати 21? 35?,49?, 56?, 63? ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності 3. Математичний диктант. Записати математичні вирази та обчислити їх. а) добуток чисел 3 і 1 збільшити на добуток чисел 1 і 7; б) суму чисел 16 і 16 помножити на 1; в)різницю чисел 41 і 40 поділити на різницю чисел 100 і 99. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 780, с. 116. Учні з допомогою вчителя з’ясовують, що треба 10 помножити на 3. 10 — це 1 десяток, помножити десятокна 3 дорівнює 3 десятки. 3 десятки — це 30 (10 ■ 3 = 30). Учні продовжують далі пояснювати, розв’язуючи решту прикладів. • Завдання 781, с. 116. Усне виконання. • Виконати обчислення: 100 ■ 6 - 10 ■ 310 ■ 4 : 5 100 ■ 1 + 10 ■ 7100 ■ 2 + 100 ■ 5 10■2 : 4100■9 - 10■5 - 50 V. Розвиток математичних знань • Завдання 783, с. 117. Ознайомлення зі змістом задачі. Проаналізувати задачу, скласти план розв’язання. Запропонувати записати розв’язання за допомогою виразу за схемою: □ ■ □ + □ ■ □. • Завдання 782, с. 116, 117. Учні аналізують короткий запис, за даними таблиці складають задачу. • Завдання 784, с. 117. Коментоване розв’язання. • Завдання 779, с. 116. Самостійна робота на два варіанти. Додаткові завдання (на вибір) а) Записані поряд 7 цифр: 3810617. Закресли 4 цифри так, щоб трицифрове число, яке залишилося, було: 1) найменшим; 2) найбільшим. б) Розв’язати рівняння. х + 246 = 691 х - 371 = 298 342 + х = 591 832 - х = 222 в) У пакеті було 58 цукерок. Сашко брав з пакета щодня по 4 цукерки протягом 7 днів. Скільки цукерок залишилося у пакеті? г) Накреслити один відрізок, що дорівнює 65 мм, а другий — на 5 мм більше. ґ) «Заселити» будиночки-квадрати числами так, щоб вийшов приклад: 25 + 17 + □ + 12 + □ + 18 = 100 VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 785, 786, 117. | |
| |
Переглядів: 1201 | |
Симетричне вирізування. Виготовлення гірлянд-хороводів «Дерева» |
Ознайомлення зі словами, що називають ознаки предметів. Логічні вправи для вм... |
З чого складається комп’ютер |
Таблиця додавання числа 6. Задачі, до яких поставлено два запитання |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Всього коментарів: 0 | |