Тема: Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число Множення одноцифрового числа на розрядне Мета: пояснити способи множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число; опрацювати задачі на дві та три дії. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Повідомити відповіді прикладів 802, пояснити порядок дії у прикладах другого стовпчика. • Прочитати відповідь задачі 803. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Виконати дії. (17 + 23):10 (17 + 23) : 4 600 - 300 : 334 + 80 : 8 Яка з рівностей буде правильною, якщо а = 100? а) а ■ 2 - 2 = 202; б) а ■ 2 - 2 = 200; в) а ■ 2 - 2 = 198. Картка 2 Виконати дії. (26 + 24):10 ■ 2 (26 + 24) : 5 + 10 Яка з рівностей буде а) а ■ 4 - 4 = 404; б) а ■ 4 - 4 = 400; в) а ■ 4 - 4 = 396. Картка 3 Виконати дії. (15 + 35) : 5900-600 : 6 - 200 (15 + 35) : 10200+100:10 + 150 Яка з рівностей буде правильною, якщо а = 100? а) а ■ 8 - 8 = 808; б) а ■ 8 - 8 = 792; в) а ■ 8 - 8 = 800. 2. Колективна робота. • Розв’язати кругові приклади. 4 : 4 + 4 100- (80 : 8) 60 : 6 ■ 10 90 : 10 + 05 ■ 10 + 109 - (1 ■ 5) • Вставити знаки арифметичних дій так, щоб рівності були правильними. 4 □ 0 = 4 9 □1 = 9 7 □ 0 = 7 0 □ 4 = 0 5 □5 = 0 8 □ 1 = 9 • У коробці 142 олівця жовтого кольору, 115 — синього і 213 — зеленого. Пояснити, про що дізналися, виконавши дії: 142 - 115142+ 213 + 115 213 - 142213+ 142 ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності 800 - 400 : 4 54 + 60 : 6 правильною, якщо а = 100? 3. Математичний диктант. Записати вирази та обчислити їх значення. 600 зменшити в 10 разів. Перший множник 100, другий 4, знайти добуток. 10 збільшити у 7 разів. Добуток чисел 0 і 6. Частка чисел 8 і 1. Ділене 900, дільник 100, знайти частку. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 804, с. 119. Учні з допомогою вчителя розбирають завдання. • Завдання 805, с. 120. Ознайомившись зі змістом завдання, учні з’ясовують, що перший учень застосував переставну властивість множення. V. Розвиток математичних знань • Завдання 806, с. 120. Коментоване виконання (усно). • Завдання 807, с. 120. Самостійне виконання (по варіантах). • Завдання 808, с. 120. Ознайомившись із завданням, учні аналізують його, складають план розв’язання задачі. Самостійно розв’язують задачу. Для полегшення перевірки два учні працюють біля закритої частини дошки (один розв’язує за допомогою дій, другий — за допомогою виразу). • Завдання 809, с. 120. Колективно проаналізувати стислий запис задачі. Скласти її. З’ясувати план розв’язання задачі. Запропонувати записати розв’язання самостійно, за допомогою виразу. Додаткові завдання (на вибір) а) Обчислити. (646 - 128) + (132 - 56 + 204)-(252 - 180) 646 - (128 + 132) + (56 + 204 - 252) - 180 б) У Максима 19 грн., у Миколи — 17 грн. Скільки наборів фломастерів вони зможуть купити на ці гроші, якщо кожен набір коштує 9 грн.? в) Гумка дешевше від лінійки, але дорожча від скрепок. Що дешевше — скрепки чи лінійка? г)Порівняти. 9 : а □ 21 + а36 : Ь □ 60 : Ь45 : с □ 30 : с а + 24 □ а + 42 с - 31 □ Ь - 13с ■ 1 □ с : 1 ґ) Накреслити три відрізки. Довжина першого відрізка дорівнює 4 см, другого — 6 см. Довжина третього дорівнює сумі першого і другого відрізків. VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 810, 811, с. 120. Підсумки уроку. Розв’язати приклади: 200 ■ 2; 600 : 3; 4 ■ 40. | |
| |
Переглядів: 2320 | |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Столи бувають різні |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
Зима. Рослини взимку. Охорона здоров'я зимової пори |
Всього коментарів: 0 | |