💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Множення і ділення на 10 і 100. Розв’язування задачі на три дії

Тема: Множення і ділення на 10 і 100. Розв’язування задачі на три дії

Мета: пояснити правила множення і ділення на 10 і 100, проаналізувати систему простих і складних задач, які входять до сукупності задач на спосіб зведення до одиниці.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Повідомити розв’язання задачі 785 (за допомогою

дій та виразу).

• Повідомити відповіді прикладів 786.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

10 ■ 4

100 ■ 5

УРОК 93

10■2+23 1 ■ 8 + 72

Знайти значення виразу.

100■5 - 270 10 ■ 3 + 100 ■ 6

а + 10 ■ 5, якщо а = 26; а =143. Картка 2

Обчислити.

100■4 - 320 100■7 - 10■6

 10■8 - 62 7 : 7 + 33

Знайти значення виразу. а - 10 + 8, якщо а = 243; а = 180.

Картка 3

Обчислити.

10 ■ 6 - (15 + 15) 100 ■ 9 - 10 ■ 90

10 ■ 4 + 27 9 : 9 ■ 1 + 34

Знайти значення виразу. а + 100 ■ 3, якщо а = 240, а = 360. Усні обчислення.

10 ■ 5 100 ■ 8 10 ■ 9

+ 34- 732+ 100

- 3+ 4+ 10

 : 9: 9- 194

 ■ 0■ 1+ 0

• Не обчислюючи, доведи, що рівність правильна. 3 + 3 + 3 = 3 ■ 3 7 + 7 + 7 + 7 + 7 = 7 ■ 5

6 ■ 6 ■ 6 ■ 6 = 6 ■ 45 + 5 = 5 ■ 2

18 ■ 18 ■ 18 = 18 ■ 322 ■ 22 ■ 22 ■ 22 = 22 ■ 4

• Бліц-турнір.

а) У 2-му класі 18 хлопчиків, а дівчаток у 3 рази менше. Скільки всього дітей у 2-му класі?

б) У 3-му класі 21 дівчина, а хлопців у 3 рази менше. На скільки менше хлопців, ніж дівчат?

в) У 1-му класі 9 хлопців, а у 2-му класі 27 хлопців. У скільки разів у 2-му класі більше хлопців, ніж у 1-му класі?

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Обчислити, застосовуючи переставну властивість дії додавання, наприклад, 30 + 3 = 33.

171 + 100 831 + 99

23 + 59857 + 276

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 787, с. 117. Колективне виконання. Учні застосовують при цьому переставну властивість дії множення.

• Завдання 788, с. 117. Ознайомившись із завданням, учні з’ясовують, що 5 помножити на 10 дорівнює 50, тобто до числа, яке множили на 10, приписали один нуль. 3 помножити на сто дорівнює 300, тобто до числа, яке множили на 100, приписали два нулі. Учні читають правило.

• Завдання 789, с. 117. Фронтальна робота.

• Завдання 790, с. 117, 118. Ознайомившись із завданням, учні роблять такий висновок: 40 ділили на 10 отримали 4, тобто при діленні на 10 у числі треба відкинути справа один нуль. 500 ділили на 100 — дістали 5, тобто при діленні на 100 у числі треба відкинути справа два нулі. Учні читають правило.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 791, с. 118. Використовуючи правила, учні розв’язують приклади.

• Завдання 792, с. 118. Ознайомившись із задачею, учні з’ясовують, що для того, щоб розв’язати задачу, треба перетворити 1 хвилину 40 секунд у секунди.

Узагальнення і систематизація знань.

• Завдання 793, с. 118. Ознайомитись зі змістом задач. Проаналізувати кожну задачу. Записати розв’язання.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Обчислити.

563 + 278 - (195 + 314)563 + (278 - 195) + 314

б) Накреслити прямокутник із сторонами 6 і 9 см. Знайти його периметр і виразити його в дециметрах.

в) Записати рівняння і розв’язати їх.

• На скільки треба зменшити число 456, щоб одержати 234?

• До якого числа треба додати 365, щоб одержати 989?

г) Як записати число 6 трьома однаковими цифрами, з’єднавши їх знаками дій? Шістьма однаковими цифрами?

ґ) У нашій школі навчаються 394 хлопчики і 352 дівчинки. Скільки всього дітей навчаються у школі? На скільки дівчат менше, ніж хлопчиків?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 794, 795, с. 118.

Підсумки уроку.

Пояснити:

70 : 10 ■ 5 400: 100: 4.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (06.11.2015)
Переглядів: 2869 | Рейтинг: 0.0/0
Як людина сприймає інформацію
Елементарні засоби компонування простих форм на площині. Створення композиції...
Таблиця віднімання числа 8. Розв'язування задач
Таблиці додавання й віднімання числа 4. Розв’язання парних задач. Довжина лам...
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]