💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ділення числа на добуток

Тема: Ділення числа на добуток

Мета: пояснити правило ділення числа на добуток; опрацювати розв’язання задачі на дві дії, пов’язану із одиничною нормою.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Повідомити розв’язання задачі 810 (за допомогою дій і виразу).

• Пояснити відповіді прикладів 811, прокоментувати порядок дій в останньому стовпчику.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

1.Робота з картками Картка 1

Порівняти вирази.

0 : 5 □ 5 - 0 9 ■ 0 □ 0 : 9 Розв’язати рівняння.

24 : х = 4

Картка 2

Порівняти вирази.

0 : 7 □ 7 - 0 6 ■ 0 □ 0 : 6

 0 + 43 □ 0 ■ 43 0 ■ 100 □ 0 : 100

 10 ■ х = 100

0 + 73 □ 0 ■ 73 0 ■ 10 □ 0 : 10

Розв’язати рівняння.

10 ■ х = 40 Картка 3

Порівняти вирази.

0 : 8 □ 8 - 0 7 ■ 0 □ 0 : 7 Розв’язати рівняння. х : 20 = 1

2. Колективна робота.

600 : х = 10

0 + 56 □ 0 ■ 56 0 ■ 100 □ 0 : 10

40 ■ х = 400

 Числа 100 і 5 400 і 2 3 і 200 1000 і 700

Знайтисумучасткудобуток різницю

Числа 200 і 250 300 і 1 500 і 8 60 і 10

Знайтисумудобуток різницю частку

• Яка із цих нерівностей є правильною?

а) 60 : 6 ■ 8 < 50;

б) 500 : 10 : 10 > 4;

в) 60 : 6 ■ 3< 30.

• У якому рівнянні х = 10.

а) 500 : х = 10;

б) 50 ■ х = 50;

в) х ■ 50 = 500.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Обчислити.

9 : 3 : 312:6 : 218: 2 : 3

9 : (3 ■ 3)12: (6 : 2) 18: (2 ■ 3)

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 812, 813, с. 121. Учні ознайомлюються з двома способами ділення числа на добуток.

• Завдання 814, с. 121. Коментоване виконання першого прикладу двома способами. Решту учні виконують із подальшою взаємоперевіркою.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 815, с. 121. Використовуючи спосіб послідовного ділення, учні перший приклад розв’язують коментовано, решту — самостійно.

• Завдання 816, с. 121. Прокоментувати зразок. Учні самостійно (по варіантах) виконують ділення, розклавши дільник на множники.

• Завдання 817, с. 121. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. Скориставшись розв’язанням у підручнику, учні пояснюють про що дізнавалися кожною дією.

• Завдання 818, с. 121. Після ознайомлення зі змістом задачі, учні відтворюють його, виконуючи стислий запис на дошці і в зошитах. Аналізують задачу, складають план. Самостійно записують розв’язання задачі. Для полегшення перевірки один учень працює біля дошки.

Додаткові завдання (на вибір)

• Периметр чотирикутника дорівнює 52 см. Одна його сторона дорівнює 14 см, друга — на 5 см менша від першої, а третя — на 8 см більша від другої. Знайти невідому сторону чотирикутника.

а) Встав пропущені числа.

+ 2 □ 3 +91 □ + □ 5 3 + 6 0 □

+ □ 7 9+ □ 3 2+2 □ 7 + □ 3 4

 5 8 □ 4 □ 7 9 6 □ 1 □4

в) В актовому залі школи для концерту поставили ліворуч 8 рядів стільців по 9 стільців у кожному ряду, а праворуч — 7 рядів стільців по 7 у кожному ряду. Чи вистачить цих стільців для 125 глядачів?

г) Щука важить більше за карася, а карась — більше від в’юна. Хто з них найлегший?

д) У сім’ї два сини. Кожен має сестру. Скільки всього дітей у сім’ї?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 819, 820, 121, 122.

Підсумки уроку.

Обчислити: 81 : (9 ■ 3); 24 : (3 ■ 2).

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.11.2015)
Переглядів: 1397 | Рейтинг: 0.0/0
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п...
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам...
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки»
Жива і нежива природа. Що належить до природи
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]