Тема: Ділення виду 80 : 20; 600 : 30; 600 : 300 Мета: пояснити способи виконання ділення зазначеного виду і опрацювати задачі на зменшення в кілька разів та на різницеве порівняння. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Повідомити відповіді прикладів 819. • Один учень повідомляє розв’язання задачі 820 за допомогою дій, другий — за допомогою виразу. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Виконати обчислення двома способами. 54 :(6 ■ 9)48 : (6 ■ 1) 60 :(2 ■ 5)600 : (3 ■ 2) Порівняти числа. 547 □ 548927 □ 336 394 □ 193335 □ 235 Картка 2 Виконати обчислення двома способами. 64 :(8 ■ 8)42 : (7 ■ 1) 80 :(2 ■ 4)400 : (2 ■ 2) Порівняти числа. 562 □ 265734 □ 735 196 □ 196820 □ 82 Картка 3 Виконати обчислення двома способами. 36 :(6 ■ 2)54 : (8 ■ 1) 40 :(2 ■ 2)800 : (2 ■ 4) Порівняти числа. 249 □ 249382 □ 832 531 □ 135426 □ 642 2. Колективна робота. • Розв’язати кругові приклади. 6 ■ 7 + 7 (81 - 73) ■ 8 4 ■ 1 + 2 ■ 1 (64 - 40) : 649 : 7 : 7 1 ■1■ 9 ■ 9 • Заповнити «віконечка». 600 : □ = 200□ ■ 300 = 900 20 ■ □ = 400 □ ■ 100 = 70070 : □ = 70 ■ □ = 0 0 +□ = 9 □: 2 = 0 3 - □ = 3 3. Математичний диктант. Яке число у 10 разів менше 600? У скільки разів 800 більше 100? На скільки 500 більше 100? Знайти добуток чисел 9 і 10. На яке число треба помножити 3, щоб отримати 0? На яке число треба розділити 15, щоб отримати 15? Знайти частку чисел 10 і 10. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 821, с. 122. Коментоване виконання: 42 : 7 : 2 = 6 : 2 = 3 IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 821, с. 122. Колективне виконання. Учні з допомогою вчителя розбирають спосіб послідовного ділення та спосіб випробування. • Завдання 823, с. 122. Коментоване виконання першого прикладу. 600 : 30 = 600 : (10 ■ 3) = (600 : 10) : 3 = 20. Решта прикладів виконується самостійно. V. Розвиток математичних знань • Завдання 824, с. 122. Самостійне виконання по варіантах. Представник кожного варіанта працює біля дошки. • Завдання 825, с. 122. Ознайомившись зі змістом задачі, учні приступають до розв’язання самостійно. • Завдання 826, с. 122. Прочитавши задачу, учні складають план розв’язання. Самостійно записують розв’язання. • Завдання 827*, с. 122. Фронтальна робота над задачею. Додаткові завдання (на вибір) а) Обчислити. 265 + (321 - 120) - (54 : 9 + 20) 821 - (6 ■ 6 : 9 + 18 : 2 : 3 + 324) 522 + ((631 - 424) + 205) - 433 б) Виконати дії з іменованими числами. 7 м 3 дм - 27 см 2 м 6 дм 1 см + 2 дм 4 см 9 м - 5 м 3 дм 2 см 4 м 5 см + 19 см 5 м - 2дм 4 см 3 м - 40 см в)Скласти задачу за коротким записом та записати розв’язання. Б. — 210 кг Л. — ? у 2 рази менше г)Запиши 5 чисел. Перше число 1. Кожне наступне число більше попереднього у 2 рази. ґ) Розв’язати рівняння. х ■ 533 = 821 х - 248 = 421 х ■ 2 = 200 VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 828, 829, с. 123. Підсумки уроку. Обчислити з поясненням. 600 : 20 | |
| |
Переглядів: 1863 | |
Українська народна казка «Дрізд і голуб». Прислів'я. Загадки. Підсумок із... |
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір... |
Водойми України |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
Сонце — джерело світла і тепла |
Всього коментарів: 0 | |