Тема: Множення суми на число Мета: роз’яснити правило множення суми на число; опрацювати розв’язання задачі двома способами та задачі з буквеними даними. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Повідомити складені вирази та їх відповіді завдання 828. • Пояснити розв’язання задачі 829. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Обчислити. М. — ? на 10 кг менше (800 - 400) - 4 200 : 100 0 ■ 2 + 2 9 : 9 + 7 Розв’язати рівняння х + 210 = 680 Картка 2 Обчислити. (900 - 400) : 5 600 : 100 Розв’язати рівняння х + 248 = 631 Картка 3 Обчислити. (700 - 100):3 900 : 100 Розв’язати рівняння х - 524 = 273 2. Колективна робота. • Обчислити «ланцюжок». • 5:100-3 :ЗО • 10 -610 :3 • Обчислити вирази, якщо Ь = 240. (Ь - 140) : 5 Ь + 600 : 100(840 - Ь) : 10 • Бліц-турнір. а) Зібрали 400 яблук. З них 120 яблук були жовті, 210 — зелені, а решта — червонобокі. Скільки було червонобоких яблук? б) З однієї груші зібрали 100 кг груш, а з другої — у 2 рази більше. Скільки груш зібрали з двох дерев? в) З однієї абрикоси зібрали 20 кг абрикосів, з другої — у 2 рази менше. Скільки абрикосів зібрали з двох дерев? III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 830, с. 123. Ознайомившись зі змістом, учні розглядають розв’язання задачі двома способами. Пояснюють, про що дізналися кожною дією. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 831, с. 123. Учні розглядають два способи множення суми на число. 524 - х = 211 1 ■ 8+ 9 ■ 0 6 ■ 1+ 7 + 0 х : 20 = 5 1 ■ 5+ 6 ■ 1 + 7 ■ 0 3 ■ 1 - 1 ■ 1 + 0 ■ 5 х : 40 = 20 Правило множення суми на число. (а + Ь) • с = а • с + Ь • с. • Завдання 832, с. 123. Коментоване виконання. • Завдання 833, с. 123. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. Складають план розв’язання. Розв’язують задачу двома способами. V.Розвиток математичних знань • Завдання 834, с. 124. Самостійне виконання по варіантах. Представник кожного варіанта працює біля дошки. • Завдання 835, с. 124. Прочитавши задачу, учні повідомляють її розв’язання. Самостійно записують розв’язання у зошити. • Завдання 836, с. 124. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. Записують розв’язання: а : 9 — кілограмів оліфи; а : 9 + а — кілограмів замазки. Відповідь: а : 9 + а дістали кілограмів замазки. Додаткові завдання (на вибір) а) Завдання 837, с. 124. б) Скласти вирази і обчислити їх значення: • Від числа 82 відняти частку чисел 81 і 9. • До суми чисел 120 і 80 додати добуток чисел 10 і 10. • Частку чисел 60 і 20 збільшити на 15. • До числа 29 додати різницю чисел 64 і 38. в) Порівняти іменовані числа. 5 дм 4 смП 504 см270 смП 27 дм 2 м 3 дм 6 смП 236 см8 дм 6 смП 68 см 9 м 8 смП 980 см 52 смП 5 дм 2 см • Заповнити таблиці 50 100 200 г)Периметр прямокутника становить 26 см. Знайти його довжину, якщо ширина дорівнює 4 см. VI. Підсумки урокуі повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 838, 839, с. 124. Підсумки уроку. Прокоментувати. (2 + 3) ■ 8 = 40 2 ■ 8 + 3 ■ 8 = 40 | |
| |
Переглядів: 1935 | |
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична... |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поня... |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Всього коментарів: 0 | |