Показано матеріалів: 321-330
Урок 105 Тема: Де ховаються казки? В. Струтинський «Жива казка»Мета: удосконалювати навички читання прозових творів; розвивати навички правильного усного мовлення; збагачувати словник дітей; коригувати процеси мислення, пам'яті; вчити бачити прекрасне в природі. |
Урок 104 Тема: Вступ до теми. Сто казок. Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник»Мета: удосконалювати навички читання віршованих творів; розвивати уяву, фантазію, вміння робити висновки; збагачувати активний словник учнів; сприяти розвитку читацьких інтересів; виховувати любов до поетичного слова. |
Урок 103 Тема: Урок позакласного читання. Казки народів світуМета: удосконалювати навички свідомого виразного читання; розширювати знання учнів про казки народів світу; розвивати зв'язне мовлення учнів; вдосконалювати вміння висловлювати оцінні судження, знаходити зображувально-виражальні засоби опису героїв; виховувати інтерес до народної мудрості. |
Уроки 101-102 Тема: Дружба — найдорожчий скарб. «Бременські музиканти» (німецька народна казка)Мета: ознайомити учнів із німецькою народною казкою; вчити визначати послідовність дій у творі, розвивати навички швидкого правильного читання, увагу; виховувати почуття дружби та взаємодопомоги. |
Урок 100 Тема: Мудрий не все каже, що знає, а дурень не все знає, що каже. «Сорочаче гніздо» (англійська народна казка)Мета: продовжити ознайомлення учнів із казками народів Європи; ознайомити з англійською народною казкою; удосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити стежити за логікою описування подій; формувати вміння визначати головну думку та пояснювати її; виховувати наполегливість у навчанні. |
Урок 99 Тема: Зробиш добро — не кайся, вдієш лихо — начувайся. «Собаки, коти та миші» (чеська народна казка)Мета: удосконалювати навички свідомого виразного читання; навчати учнів самостійно визначати дійових осіб, давати їм характеристику; удосконалювати вміння ділити текст на логічно завершені частини, стисло переказувати прочитане; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки. |
Урок 98 Тема: Зробиш добро — не кайся, вдієш лихо — начувайся. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка)Мета: удосконалювати читацькі навички школярів; сприяти засвоєнню змісту казки; вчити переказувати текст за складеним планом, визначати композиційні частини: зачин, основну частину, кінцівку; виховувати почуття відповідальності за свої дії. |
Урок 97 Тема: Хто дбає, той і має. «Легкий хліб» (білоруська народна казка)Мета: ознайомити учнів із білоруською народною казкою; удосконалювати навички виразного читання за особами; вчити аналізувати прочитане, переказувати; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати працелюбність. |
Урок 96 Тема: Урок позакласного читання. «А вже весна, а вже красна.»Мета: розширювати знання учнів про весну; збагачувати їхнє уявлення про красу природи, життя тварин навесні; розвивати уяву, вміння передавати під час читання настрій твору; збагачувати словник образними висловами; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 95 Тема: Хто за чуже хапається, свого позбувається. «Лисичка» (російська народна казка)Мета: ознайомити дітей із російською народною казкою «Лисичка»; удосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити переказувати прочитане близько до тексту, характеризувати дійових осіб; виховувати любов до художнього слова. |