Показано матеріалів: 311-320
Урок 115 Тема: Ігровий фольклор. Г. Бойко «Ну й охочий брат мій Ігор». А. Качан «По дорозі їхав віз». С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше». В. Гринько, А. Ка-мінчук, М. Людкевич «Лічилки»Мета: удосконалювати навички свідомого виразного читання; збагачувати словниковий запас учнів; розширювати уявлення про малі віршовані твори; учити виділяти головне; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 114 Тема: Вступ до теми. Нумо гратися! «Перстенець» (дитяча народна гра)Мета: розширювати в учнів уявлення про народні дитячі ігри; вчити аналізувати зміст і форму гри; пояснити учням, яке значення мають ігри й забави у житті дітей для зміцнення здоров'я; виховувати повагу до надбань українського народу. |
Урок 113 Тема: Сонячна пелюстка. Вірші учнів Софіївсько-Борщагівської школи, що в Київській області. Підсумок за темоюМета: навчати учнів свідомо, виразно читати вірші; вдосконалювати вміння доповнювати запропонований сюжет, розвивати зв'язне мовлення, образне мислення учнів; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 112 Тема: Дива поряд із нами. В. Сухомлинський «Синій світ»Мета: удосконалювати читацькі навички учнів, учити їх орієнтуватися в тексті; формувати вміння відшукувати у тексті під керівництвом учителя влучні слова і вирази; розвивати художнє сприймання явищ природи, творчу уяву; виховувати любов до прекрасного. |
Урок 111 Тема: Вчимося римувати слова. С. Жупанин «Підкажи словечко». Г. Малик «Що для чого треба?». А. Качан «Забавлянка»Мета: удосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити добирати рими; збагачувати словниковий запас; розвивати мислення, вміння зосереджуватися на виконанні завдань; виховувати уважність. |
Урок 110 Тема: Урок позакласного читання. «Мамо люба, добра, мила...»Мета: удосконалювати навички свідомого виразного читання; розширювати і поглиблювати знання учнів про значення матері в житті людини; формувати у дітей культуру почуттів, виховувати шанобливе ставлення до матері. |
Урок 109 Тема: Мало хотіти, треба вміти. М. Носов «Як Незнайко був музикантом»Мета: розвивати навички правильного, свідомого та виразного читання, розвивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати спостережливість. |
Урок 108 Тема: Як побачити дива? Як про них сказати? В. Коломієць «Ліс і лис». Н. Поклад «Поет». Г. Чубач «Що це?»Мета: удосконалювати навички виразного читання, вмілого використання інтонацій у мовленні, вміння розкривати зміст поезії; формувати творчі здібності; виховувати інтерес до читання. |
Урок 107 Тема: Чи просто складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»Мета: удосконалювати навички виразного читання за особами; ознайомити учнів із новим жанром — п'єсою; спонукати дітей до творчості; викликати інтерес до віршування; вправляти в добиранні слів; виховувати любов до мовного багатства. |
Урок 106 Тема: Дитячі спогади поетеси Наталі Забіли. Н. Забіла «Як я придумала перший вірш»Мета: вчити учнів читати тексти у відповідному темпі, виділяти головне у змісті; розвивати читацькі навички, логічне мислення; виховувати любов до художнього слова. |