Показано матеріалів: 301-310
Урок 3. Скринька пісень-забавлянок. Зайчику-зайчику Мета: продовжити формування в учнів навичок правильного, свідомого, виразного читання; ознайомити учнів із піснями-забавлянками; навчати аналізувати прочитаний твір, читати за особами; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов і повагу до народної творчості. |
Урок 2. Скринька пісень-небилиць. Два півники Мета: ознайомити учнів з піснями-небилицями; удосконалювати навички правильного свідомого читання; розвивати уяву, фантазію учнів; учити розрізняти реальність і вигадку; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 1. Ознайомлення з підручником. Скринька усної народної творчості Мета: ознайомити учнів з новим підручником; учити орієнтуватися в ньому; навчати учнів виразно читати вірші, інтонувати речення, аналізувати прочитане; формувати інтерес до навчання; прищеплювати любов до школи. |
Літературне свято «Книжка — добрий, мудрий друг»Мета: розкрити значення книги в житті людини; ознайомити дітей із правилами користування книгами; прищеплювати дбайливе ставлення до книжок; виховувати бережливе ставлення до книги, бажання більше читати. |
Урок 121 Тема: Світ дитячих захоплень. Л. Повх «У горах». М. Рильський «Річка». Підсумок за темою. Підсумок за рікМета: розвивати художнє сприймання явищ природи; закріплювати навички роботи над художніми засобами поезії; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати почуття товариськості. |
Урок 120 Тема: А дружити треба вміти. М. Пономаренко «Суниці для Лесі»Мета: навчати дітей виразно читати; формувати вміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати вміння обмінюватися думками, слухати товариша; виховувати почуття дружби. |
Урок 119 Тема: Грайтесь так, щоб усім було весело. В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». А. М'ястківський «Паличка-стукалочка»Мета: удосконалювати техніку свідомого виразного читання прозових творів; вчити переказувати близько до тексту, знаходити в тексті зміну душевного стану героя, формулювати оцінні судження; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати бажання співчувати друзям та радіти за них. |
Урок 118 Тема: Урок позакласного читання. «І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом...»Мета: учити дітей читати швидко і виразно, усвідомлювати зміст прочитаного; розвивати пам'ять, образне мислення, виховувати любов до природи. |
Урок 117 Тема: Грайтесь так, щоб усім було весело. О. Буцень «Новий м'яч»Мета: удосконалювати навички виразного читання, вмілого використання інтонацій у мовленні; навчати формулювати оцінні судження, співвідносити заголовок твору з його змістом, давати характеристику дійовим особам; виховувати бажання товаришувати. |
Урок 116 Тема: Ігровий фольклор. В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередниченко «Лічилки». А. Качан «Закличка», «Мирилка». Н. Мовчан-Карпусь «Біля дуба»Мета: удосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; продовжити розширення уявлень учнів про малі віршовані форми; збагачувати словниковий запас учнів, розвивати зв'язне мовлення; виховувати почуття дружби, колективізму. |