Урок 1. Ознайомлення з підручником. Скринька усної народної творчості Мета: ознайомити учнів з новим підручником; учити орієнтуватися в ньому; навчати учнів виразно читати вірші, інтонувати речення, аналізувати прочитане; формувати інтерес до навчання; прищеплювати любов до школи. Хід уроку I. Організаційний момент II. Бесіда про літні враження школярів, прочитані книги Використання інтерактивної технологи «Мікрофон» III. Ознайомлення з новим підручником 1.Бесіда, розпитування — У першому класі ви навчилися читати. — Який підручник нам у цьому допоміг? Цю найпершу в школі книжку Знає будь-який школяр. До усіх книжок доріжку Прокладає наш. (Буквар). — Згадаймо уроки нашого БукварикаІ Гра «Сонечко» — Молодці! Ви добре пам’ятаєте все те, чого вас навчив Букварик. Колективне розглядання підручника — Хто зображений на обкладинці? Ознайомлення зі структурою підручника — Які відомості є на титульній сторінці? — Де саме виданий підручник? — Хто його автор? — Чудові ілюстрації до підручника намалювали художники. Назвіть їх. — Чи зрозумілі вам умовні позначення? — Щоб легше було зорієнтуватися, в будь-якому підручнику є зміст. Учні розглядають зміст підручника. Порівнюють його з малюнками форзаців. За завданням учителя знаходять певні твори. Зачитують назви розділів. Учитель читає напутнє слово автора (с. 3). — Хто зображений на малюнку? — Що розглядають діти? — Під яким кущем сидять діти? — Що ви знаєте про калину? — Які квіти зображено на малюнку? (Мальви, ружі) 2. Фізкультхвилинка IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Вступна бесіда — Як називається І розділ нашого підручника? — Про що йтиметься у творах цього розділу? — Український народ споконвіку використовував фольклорні тексти, що є справжнім джерелом людської мудрості, виразником народного світогляду, скарбницею національної духовності. Значну їх частину становить дитячий фольклор. 2. Опрацювання тексту (с. 4) — Прочитайте текст у підручнику на с. 4. — Які твори складав з давніх часів український народ? — Як передавалися ці твори від покоління до покоління? — Яку назву вони отримали? — Які з народних творів призначені саме для дітей? 3. Тлумачення слова жанр Жанр — різновид твору. 4. Ознайомлення з народними дитячими піснями та малими жанрами Слухання української народної дитячої пісеньки «Ой на горі.» — Про кого ця пісенька? — Де сидить зайчик? — Що він робить ніжками? (Чеберяє) Чеберяти — робити часті рухи ногами, рідше руками. — Прочитайте, що сказав про пісню М. Рильський. — Про які особливості пісні розповідає поет? 5. Робота над завданнями зі скриньки усної народної творчості (с. 5) V. Підсумок уроку — Що нового дізналися на уроці? — Чи сподобався вам урок? — Що найбільше запам’ятали? VI. Домашнє завдання Намалювати ілюстрацію до пісеньки «Ой на горі.». | |
| |
Переглядів: 2033 | |
Текстильні матеріали. Плетіння «косичка» |
Уроки чемності |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
Всього коментарів: 0 | |