💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ознайомлення з підручником. Скринька усної народної творчості

Урок 1. Ознайомлення з підручником. Скринька усної народної творчості

Мета: ознайомити учнів з новим підручником; учити орієнтуватися в ньому; навчати учнів виразно читати вірші, інтонувати речення, аналізувати прочитане; формувати інтерес до навчання; прищеплювати любов до школи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Бесіда про літні враження школярів, прочитані книги

Використання інтерактивної технологи «Мікрофон»

III. Ознайомлення з новим підручником

1.Бесіда, розпитування

— У першому класі ви навчилися читати.

— Який підручник нам у цьому допоміг?

Цю найпершу в школі книжку Знає будь-який школяр.

До усіх книжок доріжку Прокладає наш. (Буквар).

— Згадаймо уроки нашого БукварикаІ Гра «Сонечко»

— Молодці! Ви добре пам’ятаєте все те, чого вас навчив Букварик. Колективне розглядання підручника

— Хто зображений на обкладинці?

Ознайомлення зі структурою підручника

— Які відомості є на титульній сторінці?

— Де саме виданий підручник?

— Хто його автор?

— Чудові ілюстрації до підручника намалювали художники. Назвіть їх.

— Чи зрозумілі вам умовні позначення?

— Щоб легше було зорієнтуватися, в будь-якому підручнику є зміст.

Учні розглядають зміст підручника. Порівнюють його з малюнками форзаців. За завданням учителя знаходять певні твори. Зачитують назви розділів. Учитель читає напутнє слово автора (с. 3).

— Хто зображений на малюнку?

— Що розглядають діти?

— Під яким кущем сидять діти?

— Що ви знаєте про калину?

— Які квіти зображено на малюнку? (Мальви, ружі)

2. Фізкультхвилинка

IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Вступна бесіда

— Як називається І розділ нашого підручника?

— Про що йтиметься у творах цього розділу?

— Український народ споконвіку використовував фольклорні тексти, що є справжнім джерелом людської мудрості, виразником народного світогляду, скарбницею національної духовності. Значну їх частину становить дитячий фольклор.

2. Опрацювання тексту (с. 4)

— Прочитайте текст у підручнику на с. 4.

— Які твори складав з давніх часів український народ?

— Як передавалися ці твори від покоління до покоління?

— Яку назву вони отримали?

— Які з народних творів призначені саме для дітей?

3. Тлумачення слова жанр

Жанр — різновид твору.

4. Ознайомлення з народними дитячими піснями та малими жанрами

Слухання української народної дитячої пісеньки «Ой на горі.»

— Про кого ця пісенька?

— Де сидить зайчик?

— Що він робить ніжками? (Чеберяє)

Чеберяти — робити часті рухи ногами, рідше руками.

— Прочитайте, що сказав про пісню М. Рильський.

— Про які особливості пісні розповідає поет?

5. Робота над завданнями зі скриньки усної народної творчості (с. 5)

V. Підсумок уроку

— Що нового дізналися на уроці?

— Чи сподобався вам урок?

— Що найбільше запам’ятали?

VI. Домашнє завдання

Намалювати ілюстрацію до пісеньки «Ой на горі.».

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 2033 | Рейтинг: 0.0/0
Текстильні матеріали. Плетіння «косичка»
Уроки чемності
Шкільними стежками. Урок позакласного читання
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач...
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]