Урок 7 Тема. Обов’язки батьків і дітей. Що можна навчитися робити самомуМета: Розширити уявлення учнів про значення праці людей, переваги працелюбства над неробством; уточнити уявлення дітей про їхні обов’язки у сім’ї; привчати сумлінно виконувати доручення, завершувати розпочату справу, долати труднощі; ознайомити з машинами, що полегшують працю людей; спонукати до виконання певних трудових обов’язків у сім’ї; прищеплювати прагнення бути корисним у сім’ї. |
Урок 6 Тема. Усі професії потрібніМета: формувати в учнів уявлення про зміст і значення праці людей різних професій, про професії батьків, значення їхньої праці для інших людей; розкрити зв’язки між працею людей і ставленням до них; вчити аналізувати, узагальнювати; виховувати повагу до трудівників, ощадливість і бережливість до результатів праці дорослих, пра-целюбство. |
Урок 5 Тема. Твоя родина, твоя рідня, твій рідМета: дати дітям елементарні уявлення про сім’ю як об’єднання рідних людей, пояснити поняття: рід, родина, рідня; вчити називати членів сім’ї, їхні імена; познайомити з сімейними реліквіями, сімейним календарем; розвивати інтерес до історії свого роду, до ведення сімейних альбомів; вчити дітей розпізнавати позитивні вчинки, які схвалюють у сім’ї і ті, що можуть засмучувати рідних; прищеплювати шанобливе ставлення до старших і хворих членів сім’ї; виховувати гуманність, гордість за свій рід. |
Урок 4 Тема. Твої руки. пограймосяМета: розповісти учням про роль шкіри; вчити розпізнавати різні сенсорні відчуття під час обстеження предметів (холод, тепло, біль); розвивати пізнавальну активність, бажання доглядати за чистотою рук; познайомити з улюбленими розвагами, заняттями дітей цього вікового періоду; з’ясувати, в які ігри та якими іграшками граються діти; розвивати бажання й уміння гратися, погоджувати свої дії з іншими учасниками гри, дотримуватись правил, доводити розпочату гру до кінця, вміти перемагати й програвати; вчити називати приклади культурного поводження у грі і порушень правил поведінки; виховувати працьовитість, прагнення до корисних самостійних дій, інтерес до українських народних ігор. |
Урок 3 Тема. Чим ми розпізнаємо запах. звідки нам відомо про гірке і солодкеМета: з’ясувати, яке значення у житті людини має нюх, як людина відчуває запахи, відрізняє солодке від солоного, гірке від кислого; розвивати здатність дітей виявляти властивості обстежуваних предметів за запахом, смаком; сприяти розвитку спостережливості, мислення дитини; розширювати кругозір дітей; розповісти учням про роль язика у мовленнєвій діяльності. |
Урок 2 Тема. Чим ми бачимо. Чим ми чуємоМета: розширити знання учнів про орган зору — очі та орган слуху — вуха; розвивати вміння спостерігати за різними ознаками (розміром, формою, кольором предметів, відстанню між предметами); вчити дізнаватися, рухається чи нерухомий предмет, далеко він чи близько, виявляти властивості обстежуваних предметів; розвивати чутливість слуху (вміння розрізняти приємні та неприємні звуки, крапання, шум, шарудіння, дзюрчання, гуркіт), а також уміння слухати інших людей; сприяти розвитку вмінь розпізнавати різноманітні форми предметів, знаходити між ними подібне і відмінне, виділяти істотні ознаки; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, до оточуючих; переконувати дітей, що носити окуляри не соромно. |
Урок 1 Тема. Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній виглядМета: розширити та уточнити уявлення дітей про себе як члена певної спільноти; вчити називати власне прізвище, ім’я, по батькові, складати свій словесний портрет; ознайомити учнів із поняттям про людину як індивід та особистість; розкрити унікальність кожної людини; допомогти дітям відчути себе як особистість серед інших; довести привабливість акуратної людини; прищеплювати бажання бути охайним, виявляти інтерес до способів поліпшення зовнішнього вигляду; виховувати почуття самоповаги та почуття поваги до інших. |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
УРОК 26 Тема: Екскурсія в природуМета: дати учням уявлення про характерні ознаки пробудження природи навесні в неживій і живій природі. Закріпити назви весняних місяців. Розвивати спостережливість та розуміння того, що життя людини залежить від природи. Виховувати естетичні почуття, любов до природи, бажання примножувати красу природи — садити дерева, квіти. |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25 |