ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 24 |
УРОК 25 Тема: Охорона тварин. Турбота людей про тваринМета: закріпити знання про різноманітність тваринного світу, допомогти усвідомити, яку користь приносять тварини. Розвивати уміння спостерігати за тваринами. Познайомити учнів з тваринами, які охороняються та занесені в Червону книгу України. Виховувати бажання оберігати, допомагати тваринам. З'ясувати правила поведінки на природі. |
УРОК 24 Тема: Різноманітність тварин. Що дають тварини людямМета: розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність тваринного світу, середовище їхнього існування. З'ясувати правила поведінки в природі. Розвивати спостережливість, уміння групувати тварин за способом пересування, середовищем існування. Виховувати дбайливе ставлення до тварин. |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23 |
УРОК 23 Тема: Рослини. Рослини і людина: що дають рослини людям, вшанування рослин. Охорона рослинного світуМета: продовжити розширювати знання учнів про рослини, розкрити цінність рослин для людини. Ознайомити учнів з рослинами, які охороняються, занесені в Червону книгу України. Розвивати спостережливість. Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до рослин. |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
УРОК 22 Тема: Різноманітність рослинМета: розширити уявлення про різноманітність рослин, формувати поняття «кущ», «дерево», розкрити значення рослин для людей. Розвивати вміння доглядати за кімнатними рослинами. Виховувати дбайливе ставлення до рослин, любов до природи. |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 21 |
УРОК 21 Тема: Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунтМета: формувати у дітей поняття «ґрунт». Розвивати знання про значення ґрунту в житті людини, рослин, тварин. Виховувати дбайливе ставлення до природи. |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |