💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 190
Показано матеріалів: 91-100
Сторінки: «« 1 2 ... 8 9 10 11 12 ... 18 19 »»


УРОК 20

Тема: Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ

Мета: формувати уявлення учнів про воду, про зміни стану води, властивість води розчиняти деякі речовини, кругообіг води в природі. Розвивати спостережливість, уміння встановлювати взаємозв'язок з живою і неживою природою. Виховувати бережне ставлення до природи, шанобливе ставлення до води.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2198 | Додав: SYLER

ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1826 | Додав: SYLER

УРОК 19

Тема. Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря

Мета: формувати уявлення учнів про вітер, його роль в природі. Розвивати уміння спостерігати за напрямком, силою вітру. Ознайомити дітей з властивостями повітря, його значенням. Виховувати спостережливість, бажання дбати про чистоту повітря в приміщенні.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2533 | Додав: SYLER

ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1701 | Додав: SYLER

УРОК 18

Тема. Сонце. Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем

Мета: формувати уявлення дітей про Сонце, про залежність життя живої природи від сонячного тепла і світла. Розвивати уміння спостерігати за об'єктами природи, встановлювати зв'язки між висотою Сонця на небі і з'ясувати, чому бувають пори року: весна, літо, осінь, зима. Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до навколишнього світу.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1726 | Додав: SYLER

ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 17

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1397 | Додав: SYLER

УРОК 17

Тема. Жива і нежива природа. Що належить до природи

Мета: формувати поняття «природа», розвивати уміння спостерігати за об'єктами природи, вміння групувати предмети за певними ознаками (належить чи не належить до живої природи). Виховувати любов до природи, шанобливе ставлення до речей, які створені людиною.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 10953 | Додав: SYLER

ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16


РУХЛИВІ ІГРИ

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1730 | Додав: SYLER

ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1529 | Додав: SYLER

УРОК 16

Тема: Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини

Мета: з'ясувати, в які ігри і якими іграшками полюбляють гратися діти. Познайомити учнів з деякими старовинними іграми. Розвивати бажання і уміння гратися, узгоджувати дії з іншими учасниками гри, дотримуватися правил гри. Розвивати логічне мислення, уважність. Вчити дітей доводити розпочату гру до кінця. Виховувати почуття взаємодопомоги, вміння перемагати і програвати.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1497 | Додав: SYLER