Урок 15 Тема. Ангел Каралійчев «Сорок братів та їхня сестричка» (болгарська казка) Мета: ознайомити з життєвим та творчим шляхом болгарського письменника; розвивати навички швидкочитання, уміння висловлювати свою думку; виховувати дружні стосунки, взаємодопомогу; формувати бережливе ставлення до рідних та близьких людей. Обладнання: мапа Європи; Державний Прапор Болгарії; підручник; робочий зошит. |
Урок 14 Тема. Вожена Нємцова «Володар часу» (чеська казка) Мета: формувати в учнів уявлення про особистість чеської письменниці Божени Нємцової; вдосконалювати вміння виділяти у творі головну думку, характеризувати дійових осіб; розвивати навички виразного читання, вміння обґрунтовувати власну думку, усвідомлювати правильну поведінку людини у взаєминах з природою; виховувати уважність. Обладнання: мапа Європи; Державний Прапор Чехії; уявна клавіатура; підручник; робочий зошит. |
Урок 13 Тема. Захаріас Топеліус «Сонячний промінь у листопаді» (фінська казка) Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом фінського письменника; вчити висловлювати свої міркування щодо можливого розвитку подій, відтворювати казку за малюнком; розвивати швидкість і темп читання; виховувати почуття доброти, взаємодопомоги, людяності. Обладнання: мапа Європи, Державний Прапор Фінляндії, виставка книг; підручник; робочий зошит. |
Урок 12 Тема. Ганс Крістіан Андерсен «Нове вбрання короля» (донська казка) Мета: ознайомити дітей з життєвим і творчим шляхом данського письменника; вчити висловлювати своє ставлення до прочитаного; розвивати навички виразного читання з відповідною інтонацією, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до читання. Обладнання: мапа Європи; Державний Прапор Данії; портрет письменника; виставка книг; підручник; робочий зошит. |
Урок 11 Тема. Якоб та Вільгельм Грімм «Маленькі помічники» (німецька казка) Мета: ознайомити учнів з життєвим та творчим шляхом братів Грімм; вчити знаходити в тексті речення, що характеризують певні якості дійових осіб, наводити приклади добрих справ героїв, розповідати текст за планом; розвивати усне мовлення школярів; виховувати віру в себе, повагу до близьких. Обладнання: мала Європи; Державний Прапор Німеччини; схеми; таблиці; картки для читання; таблиці для словникової роботи; схеми-опори; підручник; робочий зошит. |
Урок 10 Тема. Ознайомлення з літературною казкою. Шарль Перро «Химерні бажання» (французька казка) Мета: дати уявлення про авторський твір; вчити знаходити у тексті слова, що характеризують певні особливості дійових осіб; формувати вміння диференціювати ознаки доброго і поганого; збагачувати мовлення дітей новими словами та виразами; виховувати доброзичливе ставлення до людини, бажання творити добро. Обладнання: мапа Європи; Державний Прапор Франції; складові таблиці; картки з опорними словами; підручник; робочий зошит. |
Урок 9 Тема. Сторінками улюблених казок Мета: розвивати вміння відтворювати зміст прочитаного; виховувати інтерес і любов до казок інших народів; викликати бажання творити добро, бути людяним, сміливим. Обладнання: виставка книг «Казкове царство»; робочий зошит. |
Урок 8 Тема. Енн Хогарт «Мафій та його веселі друзі» (повість-казка) Мета: дати початкове уявлення про автора твору; вчити дітей змістовно відпочивати; зацікавити читанням даного твору під час канікул; вдосконалювати техніку читання, вміння переказувати, відтворювати послідовність подій, добирати заголовки, ставити запитання й давати відповіді; виховувати інтерес до читання. Обладнання: підручник, робочий зошит. |
Урок 7 Тема. «Вчений кіт» (італійська народна казка) Мета: продовжувати формувати в учнів особливості побудови казки (зачин, кінцівка, повтори); вміти визначати головних героїв казки; вчити визначати схожі сюжети в казках різних народів; розвивати зв'язне мовлення, навички виразного читання; виховувати правильну поведінку людини у взаєминах з природою, любов до природи. Обладнання: мапа Європи; Державний Прапор Італії; зашифрований лабіринт; прислів'я; підручник; робочий зошит. |
Урок 6 Тема. «Малюк Брауні» (англійська народна казка) Мета: вчити учнів читати швидко, виразно, усвідомлювати зміст прочитаного, аналізувати та узагальнювати отриману інформацію; розвивати творчу уяву; виховувати почуття відповідальності, взаємодопомогу, уміння працювати в команді. Обладнання: мапа Європи; Державний Прапор Великобританії; картки для розпитування; малюнок домовичка; таблиця «Морський бій»; завдання для роботи в групах; підручник; робочий зошит. |