Урок 7 Тема. «Вчений кіт» (італійська народна казка) Мета: продовжувати формувати в учнів особливості побудови казки (зачин, кінцівка, повтори); вміти визначати головних героїв казки; вчити визначати схожі сюжети в казках різних народів; розвивати зв'язне мовлення, навички виразного читання; виховувати правильну поведінку людини у взаєминах з природою, любов до природи. Обладнання: мапа Європи; Державний Прапор Італії; зашифрований лабіринт; прислів'я; підручник; робочий зошит. Хід уроку I. Організаційний момент Вже урок нам дав сигнал — Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо — Працювати починаймо. II. Актуалізація опорних знань — Сьогодні ми продовжуємо подорож країнами Європи, а країна, з народом якої ми познайомимося, зашифрована у цьому рядку. каізкипгнааролдівіЄврояпи — Закресліть фразу « казки народів Європи» — і у вас залишиться ключове слово. (Італія) 1 Робота з деформованим текстом л і я І т а ліяіта лабу і зашалисяєть тромцен ннятяжі ритустів зі сьовго тусві. Це і вечезлина блічез ричістоних паним’ятків, і неторповна артухітекра, і плете ремо і жіпля. Діти читають текст про Італію. Хто з учнів перший впорається, читає повідомлення вголос. Учитель показує на мапі, де знаходиться країна, і вивішує Державний Прапор Італії. 2 Гра «Лабіринт» (робота в зошиті) — Назва нашої казки зашифрована у лабіринті. Прочитайте її. («Вчений кіт») — Чи здогадалися ви, яка назва нашої казки? З Підготовчі вправи до читання 1) Читання складів-блискавок. Ша ми на про ба ста тра ву ше за су ча ян фу ві лор тир мил сил 2) Робота над скоромовкою. Дві лисички біля річки Умивали свої личка, Ці лисички-чепурушки Мили лапки, мили вушка, Потім хвостики помили І на сонечку сушили. 4 Робота над текстом — Прочитайте назву казки. Як ви гадаєте, про що в ній йтиметься? — Перевіримо! • Читання чотирьох абзаців. — Чи справдилися наші передбачення? — Розгляньте малюнок і спробуйте уявити, що трапиться далі. • Читання казки до кінцівки. — Які з наших передбачень справдилися? — Що ж відбудеться, на вашу думку, на пишному столі? • Читання кінцівки казки. — Чи справдилися наші передбачення? 5 Робота за технологією «Мікрофон» — Чи сподобався вам принц? Які риси характеру він мав? — Чи природною була поведінка кота? Чим він вразив гостей? — Як кіт осоромив принца? — У чому сила природи? Чому слід залишатися самим собою? — Від чого застерігає казка? 6 «Довідкове бюро» — Наше «Довідкове бюро» підготувало повідомлення про кішок з рубрики «Цікаво знати». III. Читання казки учнями • У парах «Вовки — зайці»; • « ланцюжком »; • « Мисливець і зайці ». IV. Продовження роботи в зошиті V. Підсумок уроку — Прочитайте прислів’я. Чи відповідає воно змісту казки? щ е г к о л ь а д с т 0 ш л и т і ш 3 и о а б ь а т а, б е н Р в і л д и т о в і а X — Пам’ятайте, що всі тварини керуються законами природи. Хоч як би ви не старалися з тварини зробити артиста, їй все одно притаманні повадки тварини. Піклуйтеся про них, дбайте, любіть, але не знущайтеся з них. — Що нового ви дізналися на уроці? Що корисного взяли з уроку? — До якого міста Європи ви хотіли б поїхати на екскурсію? VI. Домашнє завдання Навчитися з інтонацією читати казку «Вчений кіт». Поміркувати, пригадати історію з участю вашого кота. Додаткове читання: • «Загублений гаманець» (португальська казка); • «Як звірі не вберегли своїх таємниць» (французька казка). | |
| |
Переглядів: 2193 | |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Чим ми бачимо |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Всього коментарів: 0 | |