💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Звук [о]. Позначення його буквами 0, о

Урок  33 (читання)

Тема: Звук [о]. Позначення його буквами 0, о

Мета: ознайомити дітей зі звуком [о] і буквами 0, о, що його позначають; вчити правильно артикулювати цей звук, виділяти його у словах; вправляти в читанні складів та слів з буквою о; удосконалювати навички складання речень за схемами, звукового аналізу слів; розвивати вміння слухати; збагачувати активний словник учнів; виховувати у дітей почуття дружби й товариськості.

Обладнання: малюнок зоряного неба, зірки з буквами, картки, малюнок ракети, картка з друкованими маленькою і великою буквами 0, о, кросворд, схеми речень, малюнок кубка.

ХІД УРОКУ

 І. Організаційний момент

Всі почули ви дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався,

До уроку приготувався.

Тож девіз тепер згадаємо,

І урок вже починаємо.

Учні повторюють за вчителем девіз, написаний на зоряному небі.

ч розповідаємо,

- Давайте пригадаємо, як правильно сидіти за партою. Сидіти треба зручно, ноги тримати на підлозі повною ступнею, спину три-

мати прямо, голову нахилити трошки вліво і вниз так, щоб бачити написане в зошиті, лікті покласти на парту. Між партою і грудьми повинна бути відстань на ширину долоні. (Розглядання плаката.)

II. Актуалізація опорних знань учнів

- Погляньте, діти, на дошку. Хтось розсипав зірочки з буквами! Давайте складемо з цих букв слова.

Е ? (Комета )

(Сонце)

- Які ви молодці! А зараз складіть з цих слів речення за схемами.

 Фізкультхвилинка

Хто там, хто там вже втомився І наліво похилився?

Треба всім нам разом встати, Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки в боки,

І зроби чотири кроки.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

І тихесенько сідай,

Працювати починай.

(Оплески.)

(Нахили.)

(Встають.)

(Оплески.)

III. Повідомлення теми і завдань уроку

- Урок  сьогодні в нас буде незвичайний. Нам потрібно допомогти потрапити додому жителеві планети Океанія. А хто це, ви зараз дізнаєтесь.

Загадка

"Ох",- зітхнула Оля тихо.

Не виходить буква, лихо.

Наче бублик, ось яка.

Що за літера така? (Літера о)

o Читання теми уроку з дошки "Космічна подорож з буквою о".

IV. Вивчення нового матеріалу

- А на чому ми зможемо полетіти? Ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

o Засвистіла, полетіла -

Хвіст вогненний залишила. (Ракета)

- Ось ми вже біля ракети. (Учитель демонструє малюнок ракети.) А тепер познайомимось з нашим гостем.

1 Ознайомлення з буквою о

- Звук [о] позначається на письмі буквою о. Розгляньте друковані велику та малу букви. Чи подібні вони за формою? Подивіться, де "живе" ця буква в касі.

- Послухайте вірш І. Січовика.

Сонце, наче буква О,

Над землею попливло.

І до нього, як до мами,

Діти тягнуться руками.

- Пофантазуйте: на що схожа літера О?

- Мешканці планети Океанія розмовляють дуже швидко. Щоб з ними спілкуватися, нам потрібно потренуватися.

2 Мовленнєва розминка

Скоромовки

Оленя одне блукало.

Оленя когось шукало.

Ой був собі коточок,

Украв собі клубочок.

Чистомовка

Ок-ок-ок - ось колючий їжачок,

Ми-ми-ми - приготувався до зими.

Чок-чок-чок - повна хата грушечок.

Ок-ок-ок - частуватиме діток.

- І нарешті ми прилетіли на планету Океанія.

- Мешканці цієї планети приготували для вас завдання. Якщо ви його правильно виконаєте, то отримаєте винагороду. Перше завдання - в Букварику.

 Фізкультхвилинка

Ми на Місяць прилетіли,

На зручній площадці сіли,

У скафандри одяглись І гуляти подались.

Як незручно нам ходити,

Так і хочеться злетіти,

Тут, на Місяці, в 6 раз Стали легше ми ураз.

Гарно по планетах мандрувати,

Бачити усе, багато знати,

Але слід додому повертати,

Гарно на читанні працювати.

3 Робота за Букварем

- Розгляньте букву о.

- До поданих схем доберіть відповідний малюнок.

4 Робота за картками

- Послухайте слова. Подумайте, на якому місці стоїть звук [о], та підніміть картку з відповідною схемою.

Яблуко, орел, історія, олівець, Європа, скло, океан, черговий, дерево.

V. Узагальнення вивченого матеріалу

1 Робота за Букварем. Бесіда за малюнком

2 Розгадування кросворда

1) Сірий, та не вовк,

Довговухий, та не заєць,

З копитами, та не кінь. (Осел)

2) Вудки лиш позакидали,

Щось одразу упіймали.

Рибонька нівроку,

Ну, а зветься... (окунь).

3) Всяк школяр його шанує,

Бо він пише і малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це, звичайно,... (олівець).

4) Довкола пеньочків Вмостились грибочки. Більші та маленькі,

А звуться... (опеньки).

VI. Підсумок уроку

- З якою буквою ви сьогодні ознайомились?

- Який звук вона позначає на письмі? Доведіть, що він голосний.

- Які ви молодці! Працювали дуже добре, і за це отримуєте винагороду - "Зоряний кубок".



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 3896 | Рейтинг: 1.0/1
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В....
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"»
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]