Урок 33 (читання) Тема: Звук [о]. Позначення його буквами 0, оМета: ознайомити дітей зі звуком [о] і буквами 0, о, що його позначають; вчити правильно артикулювати цей звук, виділяти його у словах; вправляти в читанні складів та слів з буквою о; удосконалювати навички складання речень за схемами, звукового аналізу слів; розвивати вміння слухати; збагачувати активний словник учнів; виховувати у дітей почуття дружби й товариськості. Обладнання: малюнок зоряного неба, зірки з буквами, картки, малюнок ракети, картка з друкованими маленькою і великою буквами 0, о, кросворд, схеми речень, малюнок кубка. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент Всі почули ви дзвінок? Він покликав на урок. Кожен з вас вже постарався, До уроку приготувався. Тож девіз тепер згадаємо, І урок вже починаємо. Учні повторюють за вчителем девіз, написаний на зоряному небі. ч розповідаємо, - Давайте пригадаємо, як правильно сидіти за партою. Сидіти треба зручно, ноги тримати на підлозі повною ступнею, спину три- мати прямо, голову нахилити трошки вліво і вниз так, щоб бачити написане в зошиті, лікті покласти на парту. Між партою і грудьми повинна бути відстань на ширину долоні. (Розглядання плаката.) II. Актуалізація опорних знань учнів - Погляньте, діти, на дошку. Хтось розсипав зірочки з буквами! Давайте складемо з цих букв слова. Е ? (Комета ) (Сонце) - Які ви молодці! А зараз складіть з цих слів речення за схемами. Фізкультхвилинка Хто там, хто там вже втомився І наліво похилився? Треба всім нам разом встати, Фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки в боки, І зроби чотири кроки. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись. І тихесенько сідай, Працювати починай. (Оплески.) (Нахили.) (Встають.) (Оплески.) III. Повідомлення теми і завдань уроку - Урок сьогодні в нас буде незвичайний. Нам потрібно допомогти потрапити додому жителеві планети Океанія. А хто це, ви зараз дізнаєтесь. Загадка "Ох",- зітхнула Оля тихо. Не виходить буква, лихо. Наче бублик, ось яка. Що за літера така? (Літера о) o Читання теми уроку з дошки "Космічна подорож з буквою о". IV. Вивчення нового матеріалу - А на чому ми зможемо полетіти? Ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку. o Засвистіла, полетіла - Хвіст вогненний залишила. (Ракета) - Ось ми вже біля ракети. (Учитель демонструє малюнок ракети.) А тепер познайомимось з нашим гостем. 1 Ознайомлення з буквою о - Звук [о] позначається на письмі буквою о. Розгляньте друковані велику та малу букви. Чи подібні вони за формою? Подивіться, де "живе" ця буква в касі. - Послухайте вірш І. Січовика. Сонце, наче буква О, Над землею попливло. І до нього, як до мами, Діти тягнуться руками. - Пофантазуйте: на що схожа літера О? - Мешканці планети Океанія розмовляють дуже швидко. Щоб з ними спілкуватися, нам потрібно потренуватися. 2 Мовленнєва розминка Скоромовки Оленя одне блукало. Оленя когось шукало. Ой був собі коточок, Украв собі клубочок. Чистомовка Ок-ок-ок - ось колючий їжачок, Ми-ми-ми - приготувався до зими. Чок-чок-чок - повна хата грушечок. Ок-ок-ок - частуватиме діток. - І нарешті ми прилетіли на планету Океанія. - Мешканці цієї планети приготували для вас завдання. Якщо ви його правильно виконаєте, то отримаєте винагороду. Перше завдання - в Букварику. Фізкультхвилинка Ми на Місяць прилетіли, На зручній площадці сіли, У скафандри одяглись І гуляти подались. Як незручно нам ходити, Так і хочеться злетіти, Тут, на Місяці, в 6 раз Стали легше ми ураз. Гарно по планетах мандрувати, Бачити усе, багато знати, Але слід додому повертати, Гарно на читанні працювати. 3 Робота за Букварем - Розгляньте букву о. - До поданих схем доберіть відповідний малюнок. 4 Робота за картками - Послухайте слова. Подумайте, на якому місці стоїть звук [о], та підніміть картку з відповідною схемою. Яблуко, орел, історія, олівець, Європа, скло, океан, черговий, дерево. V. Узагальнення вивченого матеріалу 1 Робота за Букварем. Бесіда за малюнком 2 Розгадування кросворда 1) Сірий, та не вовк, Довговухий, та не заєць, З копитами, та не кінь. (Осел) 2) Вудки лиш позакидали, Щось одразу упіймали. Рибонька нівроку, Ну, а зветься... (окунь). 3) Всяк школяр його шанує, Бо він пише і малює. Хто ж цей славний молодець? Це, звичайно,... (олівець). 4) Довкола пеньочків Вмостились грибочки. Більші та маленькі, А звуться... (опеньки). VI. Підсумок уроку - З якою буквою ви сьогодні ознайомились? - Який звук вона позначає на письмі? Доведіть, що він голосний. - Які ви молодці! Працювали дуже добре, і за це отримуєте винагороду - "Зоряний кубок". Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3896 | |
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці |
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В.... |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
Всього коментарів: 0 | |