💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Звук [о]. Позначення його буквами 0, о

Урок  33 (читання)

Тема: Звук [о]. Позначення його буквами 0, о

Мета: ознайомити дітей зі звуком [о] і буквами 0, о, що його позначають; вчити правильно артикулювати цей звук, виділяти його у словах; вправляти в читанні складів та слів з буквою о; удосконалювати навички складання речень за схемами, звукового аналізу слів; розвивати вміння слухати; збагачувати активний словник учнів; виховувати у дітей почуття дружби й товариськості.

Обладнання: малюнок зоряного неба, зірки з буквами, картки, малюнок ракети, картка з друкованими маленькою і великою буквами 0, о, кросворд, схеми речень, малюнок кубка.

ХІД УРОКУ

 І. Організаційний момент

Всі почули ви дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався,

До уроку приготувався.

Тож девіз тепер згадаємо,

І урок вже починаємо.

Учні повторюють за вчителем девіз, написаний на зоряному небі.

ч розповідаємо,

- Давайте пригадаємо, як правильно сидіти за партою. Сидіти треба зручно, ноги тримати на підлозі повною ступнею, спину три-

мати прямо, голову нахилити трошки вліво і вниз так, щоб бачити написане в зошиті, лікті покласти на парту. Між партою і грудьми повинна бути відстань на ширину долоні. (Розглядання плаката.)

II. Актуалізація опорних знань учнів

- Погляньте, діти, на дошку. Хтось розсипав зірочки з буквами! Давайте складемо з цих букв слова.

Е ? (Комета )

(Сонце)

- Які ви молодці! А зараз складіть з цих слів речення за схемами.

 Фізкультхвилинка

Хто там, хто там вже втомився І наліво похилився?

Треба всім нам разом встати, Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки в боки,

І зроби чотири кроки.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

І тихесенько сідай,

Працювати починай.

(Оплески.)

(Нахили.)

(Встають.)

(Оплески.)

III. Повідомлення теми і завдань уроку

- Урок  сьогодні в нас буде незвичайний. Нам потрібно допомогти потрапити додому жителеві планети Океанія. А хто це, ви зараз дізнаєтесь.

Загадка

"Ох",- зітхнула Оля тихо.

Не виходить буква, лихо.

Наче бублик, ось яка.

Що за літера така? (Літера о)

o Читання теми уроку з дошки "Космічна подорож з буквою о".

IV. Вивчення нового матеріалу

- А на чому ми зможемо полетіти? Ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

o Засвистіла, полетіла -

Хвіст вогненний залишила. (Ракета)

- Ось ми вже біля ракети. (Учитель демонструє малюнок ракети.) А тепер познайомимось з нашим гостем.

1 Ознайомлення з буквою о

- Звук [о] позначається на письмі буквою о. Розгляньте друковані велику та малу букви. Чи подібні вони за формою? Подивіться, де "живе" ця буква в касі.

- Послухайте вірш І. Січовика.

Сонце, наче буква О,

Над землею попливло.

І до нього, як до мами,

Діти тягнуться руками.

- Пофантазуйте: на що схожа літера О?

- Мешканці планети Океанія розмовляють дуже швидко. Щоб з ними спілкуватися, нам потрібно потренуватися.

2 Мовленнєва розминка

Скоромовки

Оленя одне блукало.

Оленя когось шукало.

Ой був собі коточок,

Украв собі клубочок.

Чистомовка

Ок-ок-ок - ось колючий їжачок,

Ми-ми-ми - приготувався до зими.

Чок-чок-чок - повна хата грушечок.

Ок-ок-ок - частуватиме діток.

- І нарешті ми прилетіли на планету Океанія.

- Мешканці цієї планети приготували для вас завдання. Якщо ви його правильно виконаєте, то отримаєте винагороду. Перше завдання - в Букварику.

 Фізкультхвилинка

Ми на Місяць прилетіли,

На зручній площадці сіли,

У скафандри одяглись І гуляти подались.

Як незручно нам ходити,

Так і хочеться злетіти,

Тут, на Місяці, в 6 раз Стали легше ми ураз.

Гарно по планетах мандрувати,

Бачити усе, багато знати,

Але слід додому повертати,

Гарно на читанні працювати.

3 Робота за Букварем

- Розгляньте букву о.

- До поданих схем доберіть відповідний малюнок.

4 Робота за картками

- Послухайте слова. Подумайте, на якому місці стоїть звук [о], та підніміть картку з відповідною схемою.

Яблуко, орел, історія, олівець, Європа, скло, океан, черговий, дерево.

V. Узагальнення вивченого матеріалу

1 Робота за Букварем. Бесіда за малюнком

2 Розгадування кросворда

1) Сірий, та не вовк,

Довговухий, та не заєць,

З копитами, та не кінь. (Осел)

2) Вудки лиш позакидали,

Щось одразу упіймали.

Рибонька нівроку,

Ну, а зветься... (окунь).

3) Всяк школяр його шанує,

Бо він пише і малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це, звичайно,... (олівець).

4) Довкола пеньочків Вмостились грибочки. Більші та маленькі,

А звуться... (опеньки).

VI. Підсумок уроку

- З якою буквою ви сьогодні ознайомились?

- Який звук вона позначає на письмі? Доведіть, що він голосний.

- Які ви молодці! Працювали дуже добре, і за це отримуєте винагороду - "Зоряний кубок".



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 3935 | Рейтинг: 1.0/1
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р...
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду...
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко...
Лікарські рослини
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]