Урок 6 Тема. «Малюк Брауні» (англійська народна казка) Мета: вчити учнів читати швидко, виразно, усвідомлювати зміст прочитаного, аналізувати та узагальнювати отриману інформацію; розвивати творчу уяву; виховувати почуття відповідальності, взаємодопомогу, уміння працювати в команді. Обладнання: мапа Європи; Державний Прапор Великобританії; картки для розпитування; малюнок домовичка; таблиця «Морський бій»; завдання для роботи в групах; підручник; робочий зошит. Хід уроку І. Організаційний момент Всі почули ви дзвінок — Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався, На перерві постарався. Тож і ми часу не гаймо, Наш урок розпочинаймо. II. Мотивація навчальної діяльності 1 Робота за технологією «Незакінчені речення» (продовж думку) • Я хочу вчитися, щоб... (бути розумною людиною). • Я багато читаю, щоб... (багато знати). 2 Робота за технологією «Мікрофон» — Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? III. Повідомлення теми й мети уроку — Сьогодні ми продовжимо подорож казками країни Європи. У яку ж саме країну ми помандруємо, ви дізнаєтесь, погравши в гру «Морський бій». — Розшифруйте слово — назву країни: Б — 10, Г — З, Ж — 7, А — 9, Е — 5, В — 3 (Англія) 1 23 4 5 6 7 89 10 Аї 0А Б В ц н тЛ Щ Бц ЕШ Є 3 д л мІ А Вй ФЯ Ч І ц У вС М Г0 Гн Р т и п ЕК А «УТУ» Дь Бл Ш Щ д ю Лі3 X Ев Чя Ч і в п 3Є ї Єк Еп Р н с в УЕ П •ш**ш* уПХ є ЛІ 3 Ю Б ш г нЬ И 3ї X3 щ Ш г н ЕК У ир 0л д Лі є І ФЙ ц — Як називають народ, який проживає у Великобританії? (Англійці) Учитель прикріплює на мапі Європи Державний Прапор Великобританії. — Отже, ми будемо читати англійську народну казку «Малюк Брауні». IV. Робота над текстом казки 1 Словникова робота (робота в зошиті) — Прочитайте стовпчики слів «луною» (за вчителем). Брауні Домовик Чоловічок Хазяїн крихітні смішні збиткують роботящі Дід симпатичні вередливі бешкетник витівник відчайдушні доброчесний похмурий Возило насуплений — Чи зрозуміли ви, хто такі брауні? Як ще їх називають? (Домовики) — Де, на вашу думку, відбуватимуться події? — Про одного такого домовичка я зараз вам прочитаю. — Дайте усні відповіді на запитання. 1-иіа група. Розкажіть, що ви дізналися про брауні. 2-га група. Яким був брауні з Хілтон-Хола? Чи сподобався він вам? 3-тя група. Чи сподобалися вам дівчата-служниці? 4-та група. Чому вони вирішили допомогти брауні? 5-та група. Чи вдалося дівчаткам звільнити брауні? 5 Вибіркове читання казки — Я читатиму казку, а коли зупинюся, ви продовжите. • Малюк брауні жив... • Брауні — так в Англії... • Якщо їм заманеться,... • Але брався до роботи лише тоді,... • А ще один... • А то, бувало, робив... 6 Робота в парах. Складання плану за допомогою карток І | Брауні із Корнуелі І | Звільнений брауні І | Бешкетник і витівник Робін Гуд І | Хто такі брауні? І | Дівчата-служниці І | Брауні в доброму і поганому гуморі — Діти, працюючи у парах, розмістіть заголовки частин оповідання у правильній послідовності. 1) Хто такі брауні? 2) Брауні із Корнуелі. 3) Бешкетник і витівник Робін Гуд. 2 Слухання казки 3 Фізкультхвилинка 4 Перевірка первинного сприймання. Робота в групах 4) Брауні в доброму і поганому гуморі. 5) Дівчата-служниці. 6) Звільнений брауні. — Отже, план допомагає переказувати текст у правильній послідовності. 7 Робота за технологією «Ґронування» — А тепер запишемо добрі та погані риси характеру, притаманні нашому брауні, за технологією «Ґронування» (робота в зошиті). Підмітав Чистив Вигортав Розводив Прибирав Чистив Перетирав Шкріб Мив БРАУНІ Перець насипле У пиво — сіль Загорне вогонь Виверне воду — Отже, яких рис в нього було більше — добрих чи поганих? V. Підсумок уроку ►► Гра «Чарівний клубочок» — Діти, чи справдилися ваші очікування від уроку? — Мені дуже сподобалося, що на уроці ви були активні й старанні. VI. Домашнє завдання (диференційоване) Виразно читати казку. Розповідати за планом. Підготувати малюнки на конкурс «Як ти уявляєш собі брауні». Додаткове читання • «Кіт у чоботях» (німецька народна казка); • «Ялини балакухи» (фінська народна казка). | |
| |
Переглядів: 1595 | |
В гостях у Ганнусі |
Екскурсія до шкільної майстерні |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
Всього коментарів: 0 | |