Урок 25 Тема. Ясен Разцвєтніков «Загадки» Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю відомого болгарського поета Ясена Разцвєтнікова; розвивати навички виразного читання, вміння висловлювати свою думку й аргументувати її; виховувати любов до прекрасного. Обладнання: портрет Я. Разцвєтнікова; малюнки; підручники; робочий зошит. |
Урок 24 Тема. Йован Йованович-Змай «Послухаймо, що нам каже півень», «Малий велетень» Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю відомого сербського письменника Йова-на Йовановича-Змая, викликати інтерес до його творів; розвивати навички виразного читання; виховувати розуміння цінності веселого світу дитинства. Обладнання: портрет Й. Йовановича-Змая; малюнок півня; підручник; робочий зошит. |
Урок 23 Тема. Джанні Родарі «Танок усіх діток», «Місяць над Києвом». Урок-екскурсія Мета: ознайомити учнів з творчістю Джанні Родарі; розвивати навички виразного читання творів, вміння висловлювати свою думку та аргументувати її; виховувати глибоку повагу до всіх народів нашої планети, турботу про щасливе дитинство дітей світу. Обладнання: портрет Д. Родарі; ілюстрації з краєвидами міста Києва; підручник; робочий зошит. |
Урок 22 Тема. Анні М. Г. Шмідт «Йіп і Янеке разом граються», «Поппіянс хворіє» Мета: ознайомити учнів з новим автором і пригодами маленьких друзів; вдосконалювати навички виразного читання, читання за особами, вміння аналізувати твори, робити висновки, зіставлення, порівняння, висловлювати особисту думку; виховувати доброту, людяність. Обладнання: підручник; робочий зошит. |
Урок 21 Тема. Аурел Скобіоале «Оповідання» Мета: вчити дітей розуміти прислів'я, формулювати головну думку твору у вигляді прислів'їв; збагачувати мовлення; розвивати увагу, кмітливість, уміння висловлювати особисту думку; виховувати почуття людяності і совісті. Обладнання: таблиця з прислів'ями; підручник; робочий зошит. |
Урок 20 Тема. Михайло Зощенко «Найголовніше» Мета: вчити дітей аналізувати свою поведінку; вдосконалювати навички читання, вміння ділити текст на частини, добирати до них заголовки; розвивати пам'ять, увагу, кмітливість; виховувати бажання ставати кращими й добрішими. Обладнання: підручник; робочий зошит. |
Урок 19 Тема. Спиридон Вангелі «Проліски». Урок-інтерв'ю Мета: ознайомити з жанром оповідання; вчити визначати у творі головні події; вдосконалювати читацькі уміння; розвивати вміння аналізувати й синтезувати, ставити запитання; виховувати любов, бажання піклуватися про близьких людей. Обладнання: мікрофон; підручник; робочий зошит. |
Урок 18 Тема. Сторінками улюблених казок. Підсумок за розділом «Не стомлюйся робити добро» Мета: збагатити й певною мірою систематизувати розрізнені знання і враження від прочитаних творів; вчити аналізувати й виділяти головне, робити висновки; розвивати навички свідомого, правильного читання; виховувати прагнення здобувати нові знання. Обладнання: ілюстрації до казок; дидактичний матеріал; велика ромашка; робочий зошит. |
Урок 17 Тема. Енід Мері Блайтон «Знамените каченя Тім» (англійська казка) Мета: розширити широкий спектр творчої діяльності англійської письменниці Е. М. Блайтон; створити сприятливі умови для роботи над змістом, аналізом і засвоєнням прочитаного за допомогою різноманітних форм, методів і видів роботи; удосконалювати навички швидкого, свідомого, правильного, виразного читання; розкрити характер і вчинки дійових осіб; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до дитячої книги, почуття відданості в дружбі. Обладнання: мапа Європи; Державний Прапор Великобританії; виставка книг Е. М. Блайтон; плакат з девізом уроку; творчі малюнки учнів; «чарівна паличка»; мультимедійна система; указка; мікрофон; роздавальний матеріал; підручник; робочий зошит. |
Урок 16 Тема. Єста Кнутсон «Пригоди Пелле Безхвостого» (шведська казка) Мета: дати початкове уявлення про автора твору; вчити дітей змістовно відпочивати; зацікавити читанням даного твору під час канікул; вдосконалювати техніку читання, вміння переказувати, відтворювати послідовність подій, добирати заголовки, ставити запитання й давати відповіді; виховувати допитливість. Обладнання: підручник; робочий зошит. |