Урок 20 Тема. Михайло Зощенко «Найголовніше» Мета: вчити дітей аналізувати свою поведінку; вдосконалювати навички читання, вміння ділити текст на частини, добирати до них заголовки; розвивати пам'ять, увагу, кмітливість; виховувати бажання ставати кращими й добрішими. Обладнання: підручник; робочий зошит. Хід уроку I. Організаційний момент Урок розпочався! До праці мерщій! Усі перешкоди Здолати зумій. Працюй наполегливо, швидко, старанно, Щоб кожна хвилинка не втратилась марно. II. Повідомлення теми й мети уроку III. Робота над новим матеріалом 1 Розповідь про письменника, про країну Росію 2 Робота над заголовком твору — Спробуйте висловити своє припущення щодо назви «Що є найголовніше». 3 Ознайомлення з оповіданням (читання вчителем і сильнішими учнями) 4 Словникова робота (зошит) 5 Перевірка первинного сприймання. Відповіді на запитання після тексту 6 Читання твору учнями • «Ланцюжком», по 2 речення; • «Небо — Земля» • напівголосно; • пошепки; • вибіркове читання. — Яким був хлопчик Андрійко? — Що сказав Андрійко хлопчакам у дворі? — Що сказав хлопчик собаці? — Як Андрійко плив у човні? 7 Гра «Закінчи речення» • Тільки хоробрі люди... • Недостатньо бути тільки хоробрим, треба... • Недостатньо бути тільки хоробрим і сильним, треба... • Я зроблю розумніше... • Всього цього замало, треба... • А щоб все це знати, слід... • Андрійко пообіцяв: віднині я буду... 8 Диференційована робота над текстом 1-ша група. Знайти в оповіданні зачин і кінцівку. Прочитати їх виразно. 2-га група. Прочитати, що сказала мама хлопчику після пригоди з човном. Перевірка виконаних завдань. — То що ж є найголовнішим для людини? Чому? — Чи правильними були наші припущення? IV. Закріплення вивченого матеріалу (продовження роботи в зошиті) V. Підсумок уроку — Чого нас вчить це оповідання? — У рубриці «Додаткове самостійне читання» ви зможете прочитати оповідання «Боягузик Василько» і цікаву інформацію про коней. Цікаво, чого навчить вас цей твір? Поміркуйте! | |
| |
Переглядів: 1499 | |
Робота з папером. Писанка |
Незвичайний стадіон |
Ліплення з пластиліну звірят |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Всього коментарів: 0 | |