Урок 23 Тема. Джанні Родарі «Танок усіх діток», «Місяць над Києвом». Урок-екскурсія Мета: ознайомити учнів з творчістю Джанні Родарі; розвивати навички виразного читання творів, вміння висловлювати свою думку та аргументувати її; виховувати глибоку повагу до всіх народів нашої планети, турботу про щасливе дитинство дітей світу. Обладнання: портрет Д. Родарі; ілюстрації з краєвидами міста Києва; підручник; робочий зошит. Хід уроку I. Емоційне налаштування на урок Добрий день вам, любі діти! Про Родарі будемо сьогодні говорити. Про світ печалі і добра, Що віддзеркалювали очі поета й казкаря. — Чи бажаєте ви здійснити екскурсію у світ Родарі? Тож вирушаймо! II. Актуалізація опорних знань — Екскурсія розпочинається з вулиці, яка називається «Казковий герой». ►► Робота в зошиті — Чи знайомі вам ці казкові персонажі? (Цибуліно, Апельсин, Вишенька, Помідор, Джельсоміно, Лимон) — З яких казок вони завітали до нас? III. Повідомлення теми й мети уроку — У кожному місті є головна вулиця, яку називають центральною. На нашій вулиці ми дізнаємося про життя і творчість Джанні Родарі, ознайомимося з віршами «Танок усіх діток», «Місяць над Києвом», вчитимемося висловлювати свою думку щодо прочитаного, збагачуватимемо словниковий запас. 1 Розповідь про життя і творчість Джанні Родарі 2 Робота в зошиті 3 Виразне читання вірша «Танок усіх діток» 4 Аналіз змісту з елементами вибіркового читання — Для кого поет написав цей вірш? Відшукайте слова автора про це. — Доповніть розповідь автора своєю. — Доведіть, що автор любить дітей. ►► Фізкультхвилинка 5 Виразне читання вірша «Місяць над Києвом» 6 Аналіз змісту вірша — Із ким веде розмову автор? — Що його цікавить? — Чи сподобалася вам відповідь місяця? — Як ви вважаєте, чи місяць над Києвом сяє так само, як сяє над Римом? — Чого навчає ця поезія? IV. Узагальнення й систематизація знань — Наступна станція називається «Ігрова». 1 Гра «Фантазують діти». Робота в зошиті — Складіть свою уявну розмову з місяцем. Про що ви б його запитали? 2 Гра «Мікрофон» 3 Словесне малювання — Намалюйте картину перебування Місяця над Києвом. V. Підсумок уроку ►► Станція «Дім» — Чи задоволеними ви повернулися додому з екскурсії? — На якій станції було найцікавіше? | |
| |
Переглядів: 2178 | |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр... |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
Свято, коли весело |
Всього коментарів: 0 | |