Урок 22 Тема. Анні М. Г. Шмідт «Йіп і Янеке разом граються», «Поппіянс хворіє» Мета: ознайомити учнів з новим автором і пригодами маленьких друзів; вдосконалювати навички виразного читання, читання за особами, вміння аналізувати твори, робити висновки, зіставлення, порівняння, висловлювати особисту думку; виховувати доброту, людяність. Обладнання: підручник; робочий зошит. Хід уроку I. Організаційний момент II. Перевірка завдань з рубрики «Додаткове самостійне читання» III. Повідомлення теми й мети уроку IV. Знайомство з нідерландською письменницею Анні Шмідт (розповідь учителя) V. Робота над новим матеріалом 1 Робота над оповіданням «Йіп і Янеке разом граються» 1) Читання вчителем 2) Бесіда за прочитаним. — Як познайомились Йіп і Янеке? — Чому Йіп застряг у саду? — Хто йому допоміг вибратись? — Як пояснив тато, як має вчинити чемна людина? — У яку гру гралися діти? 3) Читання учнями. • Пошепки; • вибіркове (слова Иіпа, Янеке, тата). 4) Розіграйте діалог, як люди знайомляться. 5) Чи відома вам гра в «дочки-матері»? Поясніть, як в неї гратися. 2 Робота над оповіданням «Поппіянс хворіє» 1) Читання вчителем. 2) Робота в зошиті. 3) Бесіда за прочитаним. — Хто така Поппіянс? — Яку гру придумали діти? — Чому вони посварилися? — Як їх помирила справжня мама? 4) Читання учнями. • Напівголосно; • вибіркове (окличні речення); • за особами. — Чого вчать ці оповідання? Розкажіть про свої ігри з друзями. VI. Підсумок за розділом — Пригадайте назву розділу, твори, їхніх авторів, представниками яких країн вони є. 1 Гра «Знайди правильне твердження» (робота в зошиті) 2 Літературна вікторина (робота в зошиті) 3 Перевір себе! Тест (робота в зошиті) 1) Майстер коротких оповідань — це...: а) Скобіале;б) Вангелі;в) Зощенко. 2) Маленький хлопчик-фантазер у великій шапці — це...: а) Стеніке;б) Гугуце;в) Янеке. 3) Яким хлопчиком був Андрійко Руденький? а) Сміливим;б) боягузливим; в) злим. 4) Двох друзів звали: Янеке і...: а) Василько;б) Станіке;в) Йіп. 5) Яке прислів’я висловлює головну думку оповідання «Три метри шпигунів»? а) Шила в мішку не приховаєш. б) За ранком і весь день видно. в) За двома зайцями поженешся — жодного не впіймаєш. — Хто з героїв прочитаних оповідань вам сподобався найбільше і поясніть чому? — Поясніть прислів’я «Серце дитини — город: що посієш, те і вродить». | |
| |
Переглядів: 1469 | |
Значення повітря для живої природи |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
З чого все почалося |
Всього коментарів: 0 | |