💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Єста Кнутсон «Пригоди Пелле Безхвостого» (шведська казка)

Урок 16

Тема. Єста Кнутсон «Пригоди Пелле Безхвостого» (шведська казка)

Мета: дати початкове уявлення про автора твору; вчити дітей змістовно відпочивати; зацікавити читанням даного твору під час канікул; вдосконалювати техніку читання, вміння переказувати, відтворювати послідовність подій, добирати заголовки, ставити запитання й давати відповіді; виховувати допитливість.

Обладнання: підручник; робочий зошит.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми й мети уроку

— Наближається чудова, улюблена пора всіх учнів — канікули. Чим ви будете займатися в цей час?

— На вас знову чекатимуть нові захопливі пригодницькі історії. Про кого? Дізнаєтесь трішки згодом. На уроці ми розпочнемо читати казку, а інші пригоди маленьких героїв ви зможете дочитати на канікулах.

III. Ознайомлення з творчістю Єста Кнутсон

 1 Розповідь учителя про автора (за матеріалом підручника)

 2 Тест «Перевір себе» (робота в зошиті)

 1) Єста Кнутсон — письменник: а) Данії;б)  Швеції;

2) У дитинстві Єста захоплювався: а) іграми;б)  музикою;

3) Єста працював: а) журналістом;б) казкарем;

4) Головним героєм пригодницьких книг є:

а) віслюк;б)ведмедик;в) кошеня.

 5) Кнутсона діти називали:

а) дідусь Єста;б)дядько Єста;в) татусь Єста.

IV. Робота над І розділом твору «Пригоди Пелле Безхвостого»

1 Читання тексту вголос вчителем, окремими учнями з одночасним тлумаченням

незрозумілих слів

 в) Англії, в) книгами, в) музикантом.

 2 Відповіді на запитання після тексту

 3 Словникова робота

— Прочитайте слова у зошиті. Поясніть значення слів першого стовпчика.

— Зі слів другого стовпчика виберіть ті, що характеризують Пелле. Доведіть свою думку.

— Замініть вислови одним словом, з’єднайте стрілочками.

 4 Поділ тексту на частини й добирання заголовків до них

1) Безхвостий котик.

2) Дошкуляння довколишніх котів.

3) Подорож у машині.

4) Котик в родині водія.

 5 Гра «Запитання — відповідь»

Один учень ставить запитання, інший — відповідає.

V. Робота над II розділом твору «Пелле безхвостий надибує лисицю»

 1 Читання першої частини вголос учнями ланцюжком, другої—самостійно пошепки

 2 Відповіді на запитання після тексту

VI. Робота над III розділом твору «Пелле гасить пожежу й отримує медаль»

 1 Робота над першою частиною

 1) Читання напівголосно, самостійно.

 2) Словникова робота.

Нишпорили — шукали.

Втелентує — щось витворить.

Шкодливий — той, хто завдає збитків.

 3) Переказ.

 2 Робота над другою частиною

 1) Читання пошепки.

 2) Словникова робота.

— Які слова незрозумілі?

 3) Переказ.

 3 Робота над третьою частиною

 1) Відповіді на запитання після розділу.

 2) Добирання назв до кожної частини.

 4 Гра «Хто найуважніший?»

VIII. Завдання на канікули

— Чи сподобалися вам пригоди маленького котика?

— Кому цікаво, що далі трапилось із безхвостиком?

— Подивіться у підручнику, скільки там є ще розділів? Які вони мають назви?

— Отже, нові пригоди Пелле на вас чекають на канікулах. Спершу прочитайте розділ, потім спробуйте дати відповіді на запитання, якщо будуть незрозумілі слова — попросіть допомоги у батьків. Спробуйте виконати цікаві завдання після твору. А ще прочитайте цікаву інформацію про кішок. На першому занятті після канікул ви поділитеся своїми враженнями від прочитаних пригод.

VIII. Підсумок уроку

 » Перевірка прочитаного

— Який розділ вам сподобався найбільше? Чому?

— Як ви зрозуміли вислови: не дісталося на горіхи (не покарали), лишили напризволяще (на самоті)?

— Може, хтось із вас спробував складати великодні віршики? Прочитайте їх нам.

— Що цікавого ви дізналися про кішок?

— Хто з вас пофантазував і написав, що сталося б із Пелле, якби дядько Карлсон не прочитав оголошення в газеті?

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (08.05.2014)
Переглядів: 2107 | Рейтинг: 5.0/1
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка»
Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний...
Свято, коли весело
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]