Урок 16 Тема. Єста Кнутсон «Пригоди Пелле Безхвостого» (шведська казка) Мета: дати початкове уявлення про автора твору; вчити дітей змістовно відпочивати; зацікавити читанням даного твору під час канікул; вдосконалювати техніку читання, вміння переказувати, відтворювати послідовність подій, добирати заголовки, ставити запитання й давати відповіді; виховувати допитливість. Обладнання: підручник; робочий зошит. Хід уроку I. Організаційний момент II. Повідомлення теми й мети уроку — Наближається чудова, улюблена пора всіх учнів — канікули. Чим ви будете займатися в цей час? — На вас знову чекатимуть нові захопливі пригодницькі історії. Про кого? Дізнаєтесь трішки згодом. На уроці ми розпочнемо читати казку, а інші пригоди маленьких героїв ви зможете дочитати на канікулах. III. Ознайомлення з творчістю Єста Кнутсон 1 Розповідь учителя про автора (за матеріалом підручника) 2 Тест «Перевір себе» (робота в зошиті) 1) Єста Кнутсон — письменник: а) Данії;б) Швеції; 2) У дитинстві Єста захоплювався: а) іграми;б) музикою; 3) Єста працював: а) журналістом;б) казкарем; 4) Головним героєм пригодницьких книг є: а) віслюк;б)ведмедик;в) кошеня. 5) Кнутсона діти називали: а) дідусь Єста;б)дядько Єста;в) татусь Єста. IV. Робота над І розділом твору «Пригоди Пелле Безхвостого» 1 Читання тексту вголос вчителем, окремими учнями з одночасним тлумаченням незрозумілих слів в) Англії, в) книгами, в) музикантом. 2 Відповіді на запитання після тексту 3 Словникова робота — Прочитайте слова у зошиті. Поясніть значення слів першого стовпчика. — Зі слів другого стовпчика виберіть ті, що характеризують Пелле. Доведіть свою думку. — Замініть вислови одним словом, з’єднайте стрілочками. 4 Поділ тексту на частини й добирання заголовків до них 1) Безхвостий котик. 2) Дошкуляння довколишніх котів. 3) Подорож у машині. 4) Котик в родині водія. 5 Гра «Запитання — відповідь» Один учень ставить запитання, інший — відповідає. V. Робота над II розділом твору «Пелле безхвостий надибує лисицю» 1 Читання першої частини вголос учнями ланцюжком, другої—самостійно пошепки 2 Відповіді на запитання після тексту VI. Робота над III розділом твору «Пелле гасить пожежу й отримує медаль» 1 Робота над першою частиною 1) Читання напівголосно, самостійно. 2) Словникова робота. Нишпорили — шукали. Втелентує — щось витворить. Шкодливий — той, хто завдає збитків. 3) Переказ. 2 Робота над другою частиною 1) Читання пошепки. 2) Словникова робота. — Які слова незрозумілі? 3) Переказ. 3 Робота над третьою частиною 1) Відповіді на запитання після розділу. 2) Добирання назв до кожної частини. 4 Гра «Хто найуважніший?» VIII. Завдання на канікули — Чи сподобалися вам пригоди маленького котика? — Кому цікаво, що далі трапилось із безхвостиком? — Подивіться у підручнику, скільки там є ще розділів? Які вони мають назви? — Отже, нові пригоди Пелле на вас чекають на канікулах. Спершу прочитайте розділ, потім спробуйте дати відповіді на запитання, якщо будуть незрозумілі слова — попросіть допомоги у батьків. Спробуйте виконати цікаві завдання після твору. А ще прочитайте цікаву інформацію про кішок. На першому занятті після канікул ви поділитеся своїми враженнями від прочитаних пригод. VIII. Підсумок уроку » Перевірка прочитаного — Який розділ вам сподобався найбільше? Чому? — Як ви зрозуміли вислови: не дісталося на горіхи (не покарали), лишили напризволяще (на самоті)? — Може, хтось із вас спробував складати великодні віршики? Прочитайте їх нам. — Що цікавого ви дізналися про кішок? — Хто з вас пофантазував і написав, що сталося б із Пелле, якби дядько Карлсон не прочитав оголошення в газеті? | |
| |
Переглядів: 2104 | |
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин |
Природа Українських Карпат |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Всього коментарів: 0 | |