💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Єста Кнутсон «Пригоди Пелле Безхвостого» (шведська казка)

Урок 16

Тема. Єста Кнутсон «Пригоди Пелле Безхвостого» (шведська казка)

Мета: дати початкове уявлення про автора твору; вчити дітей змістовно відпочивати; зацікавити читанням даного твору під час канікул; вдосконалювати техніку читання, вміння переказувати, відтворювати послідовність подій, добирати заголовки, ставити запитання й давати відповіді; виховувати допитливість.

Обладнання: підручник; робочий зошит.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми й мети уроку

— Наближається чудова, улюблена пора всіх учнів — канікули. Чим ви будете займатися в цей час?

— На вас знову чекатимуть нові захопливі пригодницькі історії. Про кого? Дізнаєтесь трішки згодом. На уроці ми розпочнемо читати казку, а інші пригоди маленьких героїв ви зможете дочитати на канікулах.

III. Ознайомлення з творчістю Єста Кнутсон

 1 Розповідь учителя про автора (за матеріалом підручника)

 2 Тест «Перевір себе» (робота в зошиті)

 1) Єста Кнутсон — письменник: а) Данії;б)  Швеції;

2) У дитинстві Єста захоплювався: а) іграми;б)  музикою;

3) Єста працював: а) журналістом;б) казкарем;

4) Головним героєм пригодницьких книг є:

а) віслюк;б)ведмедик;в) кошеня.

 5) Кнутсона діти називали:

а) дідусь Єста;б)дядько Єста;в) татусь Єста.

IV. Робота над І розділом твору «Пригоди Пелле Безхвостого»

1 Читання тексту вголос вчителем, окремими учнями з одночасним тлумаченням

незрозумілих слів

 в) Англії, в) книгами, в) музикантом.

 2 Відповіді на запитання після тексту

 3 Словникова робота

— Прочитайте слова у зошиті. Поясніть значення слів першого стовпчика.

— Зі слів другого стовпчика виберіть ті, що характеризують Пелле. Доведіть свою думку.

— Замініть вислови одним словом, з’єднайте стрілочками.

 4 Поділ тексту на частини й добирання заголовків до них

1) Безхвостий котик.

2) Дошкуляння довколишніх котів.

3) Подорож у машині.

4) Котик в родині водія.

 5 Гра «Запитання — відповідь»

Один учень ставить запитання, інший — відповідає.

V. Робота над II розділом твору «Пелле безхвостий надибує лисицю»

 1 Читання першої частини вголос учнями ланцюжком, другої—самостійно пошепки

 2 Відповіді на запитання після тексту

VI. Робота над III розділом твору «Пелле гасить пожежу й отримує медаль»

 1 Робота над першою частиною

 1) Читання напівголосно, самостійно.

 2) Словникова робота.

Нишпорили — шукали.

Втелентує — щось витворить.

Шкодливий — той, хто завдає збитків.

 3) Переказ.

 2 Робота над другою частиною

 1) Читання пошепки.

 2) Словникова робота.

— Які слова незрозумілі?

 3) Переказ.

 3 Робота над третьою частиною

 1) Відповіді на запитання після розділу.

 2) Добирання назв до кожної частини.

 4 Гра «Хто найуважніший?»

VIII. Завдання на канікули

— Чи сподобалися вам пригоди маленького котика?

— Кому цікаво, що далі трапилось із безхвостиком?

— Подивіться у підручнику, скільки там є ще розділів? Які вони мають назви?

— Отже, нові пригоди Пелле на вас чекають на канікулах. Спершу прочитайте розділ, потім спробуйте дати відповіді на запитання, якщо будуть незрозумілі слова — попросіть допомоги у батьків. Спробуйте виконати цікаві завдання після твору. А ще прочитайте цікаву інформацію про кішок. На першому занятті після канікул ви поділитеся своїми враженнями від прочитаних пригод.

VIII. Підсумок уроку

 » Перевірка прочитаного

— Який розділ вам сподобався найбільше? Чому?

— Як ви зрозуміли вислови: не дісталося на горіхи (не покарали), лишили напризволяще (на самоті)?

— Може, хтось із вас спробував складати великодні віршики? Прочитайте їх нам.

— Що цікавого ви дізналися про кішок?

— Хто з вас пофантазував і написав, що сталося б із Пелле, якби дядько Карлсон не прочитав оголошення в газеті?

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (08.05.2014)
Переглядів: 2127 | Рейтинг: 5.0/1
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація...
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Знаходження значень в...
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15
Запитання до природи. Чим снідає їжачок?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]