Урок 25 Тема. Ясен Разцвєтніков «Загадки» Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю відомого болгарського поета Ясена Разцвєтнікова; розвивати навички виразного читання, вміння висловлювати свою думку й аргументувати її; виховувати любов до прекрасного. Обладнання: портрет Я. Разцвєтнікова; малюнки; підручники; робочий зошит. Хід уроку I. Емоційне налаштування на урок Давайте усмішки всім дарувати: І друзям, і гостям, і мамі, і татові. Хай радість злітає у небо, як птах, І добрі слова у всіх нас на устах. — Доброго дня! Я дарую всім усмішку, гарний настрій, тепле слово. II. Мовна розминка 1 Розминка для очей Подивіться: • вгору-вниз; • зі сторони в сторону; • роздивіться веселку; • покліпайте. — Зробіть «китайські» оченята; посміхніться одне одному. 2 Розчитування 1) Вправа на дихання. — Вдихаємо повітря, на видих вимовляємо голосні звуки [а], [о], [У], [е], [и], [і]. 2) Робота над скоромовкою. (Робота в зошиті) В горішнику горішина, Горішками обвішана. Оришка і Тимішко Обтрушують горішки. • Повільне читання; • швидше, по рядку; • ще швидше; • на одному подиху. 3) Читання на прискорення. III. Повідомлення теми уроку — Сьогодні ми ознайомимося із загадками Я. Разцвєтнікова, приділимо увагу вдосконаленню навичок виразного читання. 1 Розповідь учителя про творчість Я. Разцвєтнікова 2 Виразне читання загадок і їх відгадування. Робота в зошиті 3 Виразне читання учнями «дзвіночком», аналіз прочитаного — Які загадки викликали труднощі під час відгадування? Чому? — Як автор підказує дітям відгадки? — Відшукайте в кожній загадці авторські підказки. IV. Фізкультхвилинка V. Узагальнення й систематизація знань 1 Конкурс загадок. Робота в зошиті — Діти, давайте спробуємо створити свої загадки за зразком прочитаних. 2 Словесне малювання. Робота в зошиті — Намалюйте картини-відгадки до загадок. — Чого вчать ці загадки? VI. Підсумок уроку — Із творчістю якого поета ми ознайомилися? — Чи сподобалися вам загадки? | |
| |
Переглядів: 1573 | |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків н... |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
Всього коментарів: 0 | |