Урок 80 Тема. Складання таблиці множення на 2. Задачі на множення. Вправи та задачі на додавання й віднімання в межах 100Мета: опрацювати таблицю множення числа 2; вправляти учнів у розв’язанні прикладів і задач на застосування таблиці множення числа 2. Обладнання: таблиці усних обчислень, таблиця множення числа 2; картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Учень зачитує розв’язання задачі № 599 спочатку додаванням, а потім множенням. 2) Зачитати відповіді прикладів на віднімання № 600. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 1) Замінити приклади на додавання прикладами на множення й обчислити. 2 + 2 + 2 + 2 + 2= 4 + 4 + 4 = 6 + 6 + 6 + 6 = 2) Скласти 5 прикладів з відповіддю 6. Картка 2 1) Замінити приклади на множення прикладами на додавання й обчислити. 5 · 6 = 3 · 4 = 8 · 3 = 2) Скласти 5 прикладів з відповіддю 4. 3. Усні обчислення 1) Гра «Допоможи Вінні-Пуху знайти приклади, які не можна замінити дією множення». 7 + 7 + 7 + 7 2 + 2 + 5 + 2 + 2 3 + 3 + 3 + 4 + 3 + 3 + 3 6 + 5 + 7 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 9 + 9 + 8 2) Виконання завдання № 601. 4. Повторення вивченого матеріалу 1) Виконання завдання № 602 (самостійна робота). 2) Взаємоперевірка робіт. 3) Розв’язання задачі № 603. — Чи можна відразу порівняти довжину найдовшої й найкоротшої стрічок? — Чому? — Яку дію треба виконати? — Чому? Після аналізу діти розв’язують задачу самостійно. 4) Перевірка роботи. II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота Прочитайте приклад. 2 · 6 = 12 — Що показує другий множник? — Як перевірити відповідь? 2. Пояснення нового матеріалу — Знаходити добуток за допомогою додавання незручно. Треба скласти і вивчити таблицю множення числа 2. На дошці поступово записують таблицю множення числа 2. — Прочитайте таблицю. — Назвіть тільки результати таблиці множення числа 2. — Що ви помітили? (Кожен наступний результат більший від попереднього на 2.) 3. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 604. 2) Розв’язання задачі № 605. 3) Виконання завдання № 606. III. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язування задачі на множення Шість дівчаток зірвали по дві квітки. Скільки всього квіток зірвали дівчатка? — Скільки було дівчаток? — По скільки квіток вони зривали? — Що запитується в задачі? — Яку дію виконаємо? — Чому? — Яким прикладом на множення можна замінити приклад на додавання? 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 12 2 · 6 = 12 — Що означає число 12? — Прочитайте відповідь. 2. Заучування таблиці множення числа 2 Діти працюють у парах. 1) Один із учнів закриває добутки й пропонує своєму товаришеві назвати їх. Потім — навпаки. 2) Один учень закриває таблицю. Залишаються відкритими лише добутки. Треба, дивлячись на добуток, назвати приклад множення числа 2. 3. Гра «Таблицю множення не забувай, відповідь швидко називай» Учитель кидає м’яч і при цьому називає приклад на множення числа 2. Дитина, яка спіймала м’яч, повинна швидко назвати відповідь і повернути м’яч вчителю. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 104 № 607, № 608. | |
| |
Переглядів: 6308 | |
Що потрібно знати про природу |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків |
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання» |
Всього коментарів: 0 | |