Урок 5 Тема. «Чабанський пес» (молдовська народна казка) Мета: вчити визначати жанрові особливості народної казки, зачин, основну частину, кінцівку, персонажів твору; розвивати вміння висловлювати оцінні судження: гарний — поганий, добрий — лихий; виховувати любов до національних особливостей інших народів Європи, дбайливе ставлення до чотириногих друзів. Обладнання: мапа Європи; Державний Прапор Молдови; «уявна клавіатура»; таблиця слів для миттєвого читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 4 Тема. Підсумок за розділом «Ігровий дитячий пісенний фольклор». Урок-змагання Мета: активізувати та закріпити знання учнів про усну народну мудрість світу; розвивати увагу, пам'ять, мовлення, збагачувати словниковий запас, уміння гратися; виховувати інтерес до народної творчості інших народів, товариськість. Обладнання: матеріал для ігор; робочий зошит. |
Урок 3 Тема. Лічилки. Ігри. Урок-гра Мета: активізувати та закріпити знання учнів про усну народну мудрість світу; ознайомити з лічилками та іграми народів світу; розвивати уяву, пам'ять, мислення; виховувати інтерес до усної творчості народів світу. Обладнання: намисто (на одній стороні кожної намистинки — по 1 букві, що складають слово «фольклор», на другій — назви жанрів усної народної творчості); підручник; робочий зошит. |
Урок 2 Тема. Ігрові дитячі пісеньки. Урок-концерт Мета: збагачувати знання дітей про світовий фольклор — дитячі пісеньки, їх різновиди; розвивати навички виразного читання, увагу, кмітливість, пам'ять; виховувати інтерес до усної творчості народів світу. Обладнання: намисто (на одній стороні кожної намистинки — по 1 букві, що складає слово «фольклор», на другій — назви жанрів усної народної творчості); підручник; робочий зошит. |
Урок 1 Тема. Прислів'я, приказки, загадки Мета: збагачувати знання дітей про світовий фольклор та його жанри; навчати групувати матеріал і виділяти в ньому головний зміст; розвивати техніку читання, навички виразного читання, увагу, кмітливість, спостережливість; виховувати бажання більше дізнаватися про культурні традиції народів світу. Обладнання: малюнок скрині; намисто (на одній стороні кожної намистинки — по 1 букві, що складають слово фольклор, на другій — назви жанрів усної народної творчості); підручник; робочий зошит. |